четвер, 15 квітня 2010 06:50

Від серійної моделі залишаються двигун і рама

Автор: фото: Андрій ШМАТОВ
  Тюнингований мотоцикл, виготовлений на базі ”уралу”, виставили на огляд у виставковому комплексі ”Київекспоплаза”. Автомайстерня залишила лише мотор серійного мотоцикла
Тюнингований мотоцикл, виготовлений на базі ”уралу”, виставили на огляд у виставковому комплексі ”Київекспоплаза”. Автомайстерня залишила лише мотор серійного мотоцикла

Столична автомайстерня "Ріспект індастрі" тюнингує мотоцикли — переробляє на замовлення.

— Над деякими доводиться працювати по півроку або й більше, поступово удосконалюємо серійні моделі, — показує свою роботу Микола Степаненко, 27 років, керівник майстерні. — Часто від серійної моделі залишаємо тільки двигун і раму. Ось, наприклад, "Хонда Шедов-750". Серійний мотоцикл коштує від 6 тисяч доларів. Клієнт вклав у переробку ще близько 16 тисяч.

"Ріспект індастрі" розширила раму мотоцикла, щоб поставити інше колесо, із покришкою завширшки 33 см. Ланцюгову передачу поміняли на ремінну. Встановили великі хромовані глушники.

— Над цим агрегатом ми працювали 87 днів. Деякі поетапно переробляємо по півроку. Клієнти, наприклад, просять ставити аудіосистеми. На гоночних мотоциклах ми ставимо вдавлені всередину баки пального. Ставимо захист підрамника та краш кейджі — додатковий захист мотоцикліста. Звісно, це коштує. Але клієнтів нам не бракує, — запевняє Степаненко.

Зараз ви читаєте новину «Від серійної моделі залишаються двигун і рама». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі