середа, 24 березня 2010 17:40

Триколісні мотоцикли роблять у Донецьку

Автор: фото: Андрій ШМАТОВ
  Триколісні мотоцикли ”хонда”, перероблені із серійних мотоциклів, показують на виставці мототехніки в Києві
Триколісні мотоцикли ”хонда”, перероблені із серійних мотоциклів, показують на виставці мототехніки в Києві

Триколісний скутер "П"яджо MP3" показали на виставці мототехніки. Її провели в середині березня у виставковому центрі на просп. Броварському у столиці.

"П"яджо" має дві версії. Перша — із бензиновим двигуном об"ємом 0,25–0,4 л. Новіша модель має і бензиновий, і електричний двигуни. Коробка передач автоматична. Пара коліс, кожне з яких має незалежну підвіску, розташовані спереду.

— Здвоєні колеса додають стійкості на дорозі. Дозволяють входити в поворот під великим кутом. На поворотах спрацьовує механізм нахилу. На прямій або перед світлофором його можна заблокувати, — пояснює Ігор Воробйов, 32 роки, із компанії "Італмото".

Італійський скутер пропонують за 9190 євро.

Триколісні мотоцикли, трайки роблять і в Україні.

— Ми беремо туристичні мотоцикли. Наприклад, "Хонду Ґолд Вінґ" або VTX. Нова машина коштує 45 тисяч доларів. Беушний, із пробігом 6–7 тисяч кілометрів — удвоє дешевший. Його беремо в переробку. Від серійної моделі залишаємо тільки раму та мотор. Міняємо передню вилку. Раму переробляємо так, щоб встановити ззаду пару коліс. Ставимо сидіння на смак водія. Монтуємо аудіосистему. Робимо великий багажник і надкрилки, — розповідає Андрій Пронін з автомайстерні "Ґолд Вінґ центр". Вона працює в Донецьку.

Переробка серійного мотоцикла в трайк обходиться в $15–17 тис.

Зараз ви читаєте новину «Триколісні мотоцикли роблять у Донецьку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі