До України почали постачати пікапи "вінґз" китайської компанії "ґрейт Вол". Чотири авто придбали одразу, запевняють в автосалоні на столичній вул. Ірпінській. Одну автівку тримають для тест-драйвів — дають клієнтам на випробування.
Про поїздку домовляємося по телефону. Договір оформляємо менш як за годину. Директор автосалону Андрій Залозний, 36 років, підводить до темно-помаранчевої машини з відкритим багажником. Ним можна перевозити півтонни вантажу. Салон просторий. Удосталь місця для пасажирів заднього сидіння. Директор віддає ключі від "вінґза".
— Машина має повний привід, але вмикати його варто лише на бездоріжжі, — радить. — На асфальті їздіть на задньому приводі. Рушайте одразу, двигун прогріється на ходу за хвилину.
Тест-драйв розпочинаємо біля аеродрому "Чайка", що на західній околиці столиці. Вибоїсту дорогу до дачного селища "вінґз" проходить м"яко, без стуку. Далі виїжджаємо на ґрунтівку. Після дощів на дорозі глибокі колії.
— Посадка в машини висока, жодного разу днищем не кресонула, — зауважує водій Сергій Нагрузов, 24 роки.
Попереду бачимо пікап "москвич". Він теж подужав розмоклу ґрунтовку. Але їхати через велику калюжу в заглибині водій "москвича" не зважився. Зупиняємося. Кнопками на передній панелі вмикаємо повний привід і рушаємо. Пікап проходить через калюжу на першій передачі, не буксуючи. Незгірше машина тримається і на зораному полі.
— Я проїхався на "вінґзі" в Хотянівці, там піщані пагорби, — ділиться враженнями спортсмен-автомобіліст із Києва Олександр Дмитренко, 42 роки. Він теж брав пікап для тест-драйву. — На початку квітня там влаштовували авторалі для позашляховиків. "Вінґз" загруз лише раз. І то з моєї вини, бо я не переключився перед підйомом на низькооборотний повний привід.
Ми випробовуємо пікап у Реп"яховому Яру, між стадіоном "Спартак" та обласною лікарнею. Колись яром їздили з центру столиці на Куренівку. Нині користуються Подільським узвозом. Старі дороги з нахилом понад 45° занедбали. Дорога на гору — півкілометра завдовжки. Перед підйомом Сергій Нагрузов зупиняє пікап. Перемикає кнопку низькооборотного повного приводу й рушає. Вибої на крутосхилі машина долає без заносів і буксування.
— Пре як трактор, — радіє водій. — Двигун працює тихо.
На горі зупиняємося, щоб переключитися на задній привід.
Далі їздимо київськими магістралями. Дизельний "ґрейт Вол Вінґз" розганяється до 120 км/год. Водій-випробувач Олександр Дмитренко розганяв його і до 140 км/год. Потужність 95 к. с. як для двигуна об"ємом 2,8 л замала, вважає він.
— Машина розроблена для сільського бездоріжжя, не для швидкісної їзди, — пояснює згодом директор автосалону Андрій Залозний. — Має міцну рамну конструкцію. Тому цей пікап-позашляховик купують і фермери, і будівельні компанії.
Турбодизельний двигун "ґрейт Вол Вінґз" на трасі споживає 8,1 л пального на 100 км. А в місті — 10,3 л. Бензиновий мотор такого ж об"єму, як у китайського пікапа, витрачав би 15–16 л, вважає Залозний. Двигун GW2/8 TC-2 із 8-клапанною системою впорскування "Комон рейл" китайці розробили із компанією "Бош". Викиди відповідають екологічним нормам "Євро-4".
— Мені не сподобалося, що підлікотник у водія закороткий, — каже Нагрузов. — Ще два мінуси — що важелем коробки передач треба рухати на витягнутій руці, а кермова колонка пристосовується лише вгору-вниз. При зрості метр 87 сантиметрів мені не дуже зручно. Принаймні, у БМВ почуваєшся комфортніше.
— Ціна "вінґза" — більш ніж 21 тисяча доларів, — продовжує Сергій. — Годилося б ставити в ньому магнітолу й динаміки кращої якості за ту, яка в цій моделі. А назагал машина — супер.
Водій-випробувач Олександр Дмитренко недоліком вважає те, що новий пікап-позашляховик не обладнали міжвісьовим блокуванням. Утім, це не завадило "вінґзу" пройти ралі бездоріжжям. У березні машину також випробували на засніжених схилах Карпат.
Тестувати новий "ґрейт Вол" дають безплатно. А пальне треба заливати своє. Того, що є, вистачить, щоб доїхати до АЗС, попередили в автосалоні.
За два дні ми проїхали на пікапі "вінгз" понад 100 км. Дизпального залили на 48 грн — трохи більше як 8 л.
двигун | GW 2.8 TD (Китай) |
об"єм двигуна, л | 2,8 |
потужність, к. с. | 95 |
тип пального | дизпальне |
витрата пального, л на 100 км | 8,1/10,3 |
об"єм бака, л | 74 |
макс. швидкість, км/год | 145 |
коробка передач | 5-ступенева механічна |
привід | повний |
підвіска | передня — незалежна торсійна задня — залежна ресорна |
гальма | передні — дискові задні — барабанні |
колісні диски | литі |
посилювач керма | гідравлічний |
склопідіймачі | механічні |
протитуманні фари | передня та задня |
габарити (довжина/ширина/висота), м | 5,04x1,8x1,73 |
кліренс, мм | 195 |
споряджена маса, кг | 1740 |
вантажопідйомність, кг | 480 |
місць | 5 |
кондиціонер | є |
центральний замок із дистанційним управлінням на ключі | є |
"дитячий" замок задніх дверей | є |
магнітола | є |
додаткова розетка 12 В | є |
салон | тканина |
ціна, $ | 21 490 |
гарантія | 3 роки/50 тис. км |
Коментарі
1