середа, 09 квітня 2008 16:19

Китайці випустили пікап для бездоріжжя

Автор: фото з особистого архіву Олександра Дмитренка
  Водій-випробувач Олександр Дмитренко (за кермом) разом із тезкою-штурманом випробовує пікап ”ґрейт Вол Вінґз” на авторалі неподалік села Хотянівка, що на північ від столиці
Водій-випробувач Олександр Дмитренко (за кермом) разом із тезкою-штурманом випробовує пікап ”ґрейт Вол Вінґз” на авторалі неподалік села Хотянівка, що на північ від столиці

До України почали постачати пікапи "вінґз" китайської компанії "ґрейт Вол". Чотири авто придбали одразу, запевняють в автосалоні на столичній вул. Ірпінській. Одну автівку тримають для тест-драйвів — дають клієнтам на випробування.

Про поїздку домовляємося по телефону. Договір оформляємо менш як за годину. Директор автосалону Андрій Залозний, 36 років, підводить до темно-помаранчевої машини з відкритим багажником. Ним можна перевозити півтонни вантажу. Салон просторий. Удосталь місця для пасажирів заднього сидіння. Директор віддає ключі від "вінґза".

— Машина має повний привід, але вмикати його варто лише на бездоріжжі, — радить. — На асфальті їздіть на задньому приводі. Рушайте одразу, двигун прогріється на ходу за хвилину.

Тест-драйв розпочинаємо біля аеродрому "Чайка", що на західній околиці столиці. Вибоїсту дорогу до дачного селища "вінґз" проходить м"яко, без стуку. Далі виїжджаємо на ґрунтівку. Після дощів на дорозі глибокі колії.

— Посадка в машини висока, жодного разу днищем не кресонула, — зауважує водій Сергій Нагрузов, 24 роки.

Попереду бачимо пікап "москвич". Він теж подужав розмоклу ґрунтовку. Але їхати через велику калюжу в заглибині водій "москвича" не зважився. Зупиняємося. Кнопками на передній панелі вмикаємо повний привід і рушаємо. Пікап проходить через калюжу на першій передачі, не буксуючи. Незгірше машина тримається і на зораному полі.

— Я проїхався на "вінґзі" в Хотянівці, там піщані пагорби, — ділиться враженнями спортсмен-автомобіліст із Києва Олександр Дмитренко, 42 роки. Він теж брав пікап для тест-драйву. — На початку квітня там влаштовували авторалі для позашляховиків. "Вінґз" загруз лише раз. І то з моєї вини, бо я не переключився перед підйомом на низькооборотний повний привід.

Ми випробовуємо пікап у Реп"яховому Яру, між стадіоном "Спартак" та обласною лікарнею. Колись яром їздили з центру столиці на Куренівку. Нині користуються Подільським узвозом. Старі дороги з нахилом понад 45° занедбали. Дорога на гору — півкілометра завдовжки. Перед підйомом Сергій Нагрузов зупиняє пікап. Перемикає кнопку низькооборотного повного приводу й рушає. Вибої на крутосхилі машина долає без заносів і буксування.

— Пре як трактор, — радіє водій. — Двигун працює тихо.

На горі зупиняємося, щоб переключитися на задній привід.

Далі їздимо київськими магістралями. Дизельний "ґрейт Вол Вінґз" розганяється до 120 км/год. Водій-випробувач Олександр Дмитренко розганяв його і до 140 км/год. Потужність 95 к. с. як для двигуна об"ємом 2,8 л замала, вважає він.

— Машина розроблена для сільського бездоріжжя, не для швидкісної їзди, — пояснює згодом директор автосалону Андрій Залозний. — Має міцну рамну конструкцію. Тому цей пікап-позашляховик купують і фермери, і будівельні компанії.

Турбодизельний двигун "ґрейт Вол Вінґз" на трасі споживає 8,1 л пального на 100 км. А в місті — 10,3 л. Бензиновий мотор такого ж об"єму, як у китайського пікапа, витрачав би 15–16 л, вважає Залозний. Двигун GW2/8 TC-2 із 8-клапанною системою впорскування "Комон рейл" китайці розробили із компанією "Бош". Викиди відповідають екологічним нормам "Євро-4".

— Мені не сподобалося, що підлікотник у водія закороткий, — каже Нагрузов. — Ще два мінуси — що важелем коробки передач треба рухати на витягнутій руці, а кермова колонка пристосовується лише вгору-вниз. При зрості метр 87 сантиметрів мені не дуже зручно. Принаймні, у БМВ почуваєшся комфортніше.

— Ціна "вінґза" — більш ніж 21 тисяча доларів, — продовжує Сергій. — Годилося б ставити в ньому магнітолу й динаміки кращої якості за ту, яка в цій моделі. А назагал машина — супер.

Водій-випробувач Олександр Дмитренко недоліком вважає те, що новий пікап-позашляховик не обладнали міжвісьовим блокуванням. Утім, це не завадило "вінґзу" пройти ралі бездоріжжям. У березні машину також випробували на засніжених схилах Карпат.

Тестувати новий "ґрейт Вол" дають безплатно. А пальне треба заливати своє. Того, що є, вистачить, щоб доїхати до АЗС, попередили в автосалоні.

За два дні ми проїхали на пікапі "вінгз" понад 100 км. Дизпального залили на 48 грн — трохи більше як 8 л.

Технічні характеристики та комплектація авто
 двигун  GW 2.8 TD (Китай)
 об"єм двигуна, л  2,8
 потужність, к. с.  95
 тип пального  дизпальне
 витрата пального, л на 100 км  8,1/10,3
 об"єм бака, л  74
 макс. швидкість, км/год  145
 коробка передач  5-ступенева механічна
 привід  повний
 підвіска  передня — незалежна торсійна задня — залежна ресорна
 гальма  передні — дискові
задні — барабанні
 колісні диски  литі
 посилювач керма  гідравлічний
 склопідіймачі  механічні
 протитуманні фари  передня та задня
 габарити (довжина/ширина/висота), м  5,04x1,8x1,73
 кліренс, мм  195
 споряджена маса, кг  1740
 вантажопідйомність, кг  480
 місць  5
 кондиціонер  є
 центральний замок із дистанційним управлінням на ключі  є
 "дитячий" замок задніх дверей  є
 магнітола  є
 додаткова розетка 12 В  є
 салон  тканина
 ціна, $  21 490
 гарантія  3 роки/50 тис. км
Зараз ви читаєте новину «Китайці випустили пікап для бездоріжжя». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі