— Який би не був сучасний автомобіль, а в мороз двигун треба хоча б 2–3 хвилини прогріти. Рушати, коли температура почне підійматися. Перші 10 хвилин руху не давати двигуну сильних навантажень, — говорить киянин 38-річний Євген Сахно, слюсар-моторист майстерні на вул. Краківській.
Радить, як кермувати взимку, щоб уберегти автомобіль від поломок.
— Толкових морозів ще й не було, а до нас вчора вже притягли "Ніссан Кашкай" із заклинившим двигуном, — каже. — Господар думав, що на його машину закони фізики не діють. Посадив поруч дівку, завів і різко дав газ у пол. На шести тисячах обертів холодний двигун стуконув.
Узимку все треба робити плавно. Перед запуском розігрівати акумулятор — на 20 секунд вмикати світло. Заводити з ввімкненим зчепленням. Так стартеру легше крутнути двигун. Рух починати плавно, горбки проїжджати повільно. Всі гумові сайлєнтблоки, втулки замерзають, покриваються льодом. При навантаженні порвуться. В амортизаторах замерзає масло. Перші 2–3 кілометри шляху не треба стрибати на ямах. Моя жінка позаторік уграла два комплекти задніх амортизаторів на "Матізі". Спішила зранку на роботу і проскакувала три лежачі поліцейські. У всіх "Ланосах" і "Лачетті" взимку лопають бризковики. Вони пластикові, тріскають при найменшому ударі.
Коментарі