![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/745/745389_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/745/745389_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/745/745389_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/745/745389_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/745/745389_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Обличчям косметичного бренду Maybelline став американський б'юті-блогер Менні Гутьєрреса. Хлопець представить туш The Colossal Big Shot.
На сторінці в соцмережі Instagram американець поділився емоціями щодо цієї новини. Зізнався, що дуже давно чекав такої пропозиції. Рік тому розповів виданню Marie Claire, що косметика його цікавить ще з дитинства. З тих пір, як вперше заліз в косметичку матері.
"Я грався з підводкою для очей, тоді як інші хлопчики грались в солдатиків", - зізнався Менні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Візажист створила новий вид макіяжу для губ
Менні Гутьєррес почав вести блог на каналі YouTube ще в 2014 році. Сьогодні кількість його прихильників більша за 2 млн. На його думку, чоловіки повинні користуватися косметикою на рівні з жінками. У своїх відео уроках вчить як наносити сміливий макіяж.
Коментарі