![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/620/620122_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/620/620122_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/620/620122_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/620/620122_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Бренд спідньої білизни Curvy Kate відомий тим, що спеціалізується на всіх видах бюстів. Марка випустила рекламну кампанію, яка була створена на противагу Victoria's Secret і їх "Perfect Body" (англ.- ідеальне тіло), яка викликала критику з боку громадськості. Головною причиною був слоган, який передбачав, що ідеальне тіло може бути тільки таким і ніяким більше.
Бренд, який створює бюстгальтери з чашечками розмірів D-K, запустив рекламну кампанію і назвав її "Star in a Bra" (англ.- зірка в бюстгальтері). Дизайнери запропонували фанатам допомогти вирішити, хто стане їх новою моделлю 2015 року.
Після отриманої хвилі критики, Victoria's Secret змінив слоган своєї рекламної кампанії на "A Body For Every Body" (анг.- тіло для кожного), але моделі залишилися як і раніше худими.
Коментарі