пʼятниця, 25 жовтня 2013 14:40

Стали відомі подробиці нового закону про утилізаційний збір

Видання AUTO-Consulting опублікувало копію нового проекту закону "Про внесення змін до Податкового Кодексу про ліквідацію коефіцієнтів, які застосовуються до ставок екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів". Згідно цього законопроекту реформа буде дуже проста: з 1 січня 2014 року, екологічний податок буде єдиним для авто всіх типів і обсягів двигунів, нових і вживанних.

Діятиме тільки ставка екологічного податку (5500 грн. для легкових авто і 11000 грн. для вантажівок і автобусів) .

Ось, власне, і все, що хочуть поміняти в діючих з 1 вересня 2013 двох "утилізаційних законах" № 421- VII " Про утилізацію стяти з експлуатації транспортних засобів" і закон № 422- VII "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо оплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів ... " .

Правда за інформацією AUTO- Consulting, готується і ще один законопроект, в якому імпортерам також нададуть можливість створювати утилізаційні центри, а отже, і теоретично отримати пільги по сплаті екологічного податку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україні пророкують півмільйонні продажі автомобілів в 2020 році

За задумом чиновників, ці реформи повинні зняти напруженість з СОТ, Євросоюзу, і виграти час для переговорного процесу. Логіка тут така: Україна відреагувала на критику, зняла дискримінацію імпортерів, а значить не порушує норм СОТ. Ліквідувати коефіцієнти до ставки екологічного податку вимагав також Віктор Янукович у своєму дорученні до кабміну. Стало зрозуміло, що Україна не має наміру відмовлятися від утилізаційного збору, але не хоче йти шляхом Росії і поширювати його і на вітчизняних виробників, а вирішила діяти по-іншому: дати можливість і імпортерам отримати пільги, виконавши ряд умов, нарівні з українськими автовиробниками.

Проте в даному законопроекті не видно виконання й інших пунктів доручення президента кабміну. Зокрема, Віктор Янукович доручав передбачити захист прав та економічних інтересів власників, які передають на утилізацію транспортні засоби, в частині компенсації їх вартості. На сьогодні взагалі не зрозуміло навіщо людям здавати автомобілі в утиль, якщо вони за це не отримають компенсації.

Чи влаштують такі реформи Європейський Союз напередодні підписання Угоди про Асоціацію, і чиновників СОТ, що дискримінації більше немає, дізнаємося вже найближчим часом.

 

Зараз ви читаєте новину «Стали відомі подробиці нового закону про утилізаційний збір». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

10

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі