![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/401/401158_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/401/401158_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/401/401158_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/401/401158_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/401/401158_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
На Лос-Анджелеському моторшоу покажуть повноцінний концепт-кар Subaru BRZ, який вже матиме кузов.
Однак навряд чи це буде прообраз серійного автомобіля. Між компаніями Toyota і Subaru є домовленість не показувати конвеєрний зразок до остаточної прем'єри Toyota FT-86 на автосалоні в Токіо, що пройде в грудні.
За неперевіреними даними, серійний варіант отримає дволітровий атмосферний двигун, що за рахунок системи безпосереднього вприскування розвиватиме близько 200 л.с.
Блок циліндрів мотора належить Subaru, а от за розробку уприскування відповідали конструктори Toyota.
Як трансмісію для задньопривідного купе запропонують дві шестиступінчасті КПП - "автомат" і "механіку". Ні роботизованою коробки, ні варіатора не планують.
Очікують, що серійний Subaru RRZ буде відрізнятися від Toyota FT-86 тільки деякими нюансами зовнішності, тоді як, в свою чергу, FT-86 буде практично точною копією північноамериканської версії: на ринку США купе надійде в продаж як Scion FR-S.
Коментарі