середа, 06 березня 2013 16:20

Через що автомобіль починає "їсти" більше бензину?

Через що автомобіль починає "їсти" більше бензину?
Фото: postun.com

Через зношені деталі двигуна та ходової частини автомобіль витрачає більше пального. Підвищене споживання бензину має мало не кожен автомобіль, старший 5 років, помітили на столичній станції технічного огляду на вул. Глибочицькій.

Ненові машини у хорошому стані беруть на півлітра-літр більше, ніж мають споживати за заводськими характеристиками. А багато з тих, що пройшли понад півмільйона кілометрів, починають брати й масло, каже автомеханік СТО Олексій Сульженко.

За його словами, цим страждають особливо російські машини та корейські початку 2000-х.

Забруднена система подачі пального та засмічений каталізатор збільшує споживання на 25%. Через нагар в циліндрах та засмічений каталізатор двигунові стає важче працювати, падає потужність машини. Від якості й типу мастила також залежить економічність. У свій "Фольксваген Джетту" заливав спочатку мінеральне мастило. Воно дуже гусло взимку, через це витрата пального була великою. А як тільки став напівсинтетичне мастило лити, машина почала споживати на цілий літр менше на трасі - 8 літрів бензину.

Несправні деталі ходової частини збільшують витрату пального на 5-20%. Несправний підшипник ступиці створює опір обертанню колеса, через нього витрата пального збільшується на 10-15%. Якщо його в майстерні чи на заводі сильно затиснули, теж буде перевитрата, бо в машини зменшиться накат на нейтральній передачі. Несправний амортизатор збільшує витрату на 5-7%. Автомобіль починає дуже качати при гальмуванні та на поворотах. Взимку його часто заносить на ожеледиці.

Спущені колеса на 0,7-1 атмосферу збільшують витрату пального на 3%. Недокачані колеса мають менший накат, вони створюють більший опір дорозі. Через це й зростає витрата пального. Машина "їсть" більше і через зайвий вантаж або сильне пошкодження кузова.

Із багажником на даху витрата збільшується на 6-8%. Він створює зайвий опір повітрю. Те ж саме відбувається, коли автомобілісти самотужки "тюнінгують" свої машини - ставлять великі дзеркала, вітровики, повітрозабірники на капот. Сильні пошкодження кузова теж призводять до більших витрат бензину. Мій колега потрапив у аварію на "Шкоді Фабії". Він побив всю лицеву частину машини та весь правий бік. Через брак грошей йому довелося два місяці їздити без переднього бампера, решітки радіатора та правого крила. Його машина стала їсти на цілий літр більше. От, що значить втрата аеродинаміки.

Частіше перевіряйте розвал-сходження коліс та балансувати їх через кожні 5-7 тис. км. У нас дуже розбиті дороги, тому стан ходової треба контролювати якнайретельніше. Один таксист до нас приїжджав на "Нексії" початку 2000-х. Каже, машина чогось бере по місту аж 13 літрів. Ми стали дивитися, а в нього мало того, що вся машина барахлом закидана, а ще й три амортизатори потекли, у коробці передач масло підтікає й вентилятор охолодження двигуна підключений напряму - завжди працює й охолоджує двигун, навіть у мінус 20. То ми зробили цій машині розвал-сходження, замінили всі колісні диски, бо ті вже не піддавалися рихтуванню, почистили інжектор, замінили амортизатори та ще повно всього. Коротше, таксист заплатив за ремонт 3600 гривень і його машина стала брати 9 літрів по місту.

Зараз ви читаєте новину «Через що автомобіль починає "їсти" більше бензину?». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі