пʼятниця, 13 березня 2020 14:12

Працівниця банку потрапила у мовний скандал

Працівниця банку потрапила у мовний скандал
Працівниця відмовилась обслуговувати українською. Фото: Facebook

В Ощадбанку в Харкові працівниця відмовилась обслуговувати клієнтку українською мовою.

"Відділення Ощадбанку в Харкові, керівник відділення - Оксана Юріївна. Близько 15:00 я завітала до свого відділення вирішити питання повної сплати карткового кредиту. Єдиним співробітником у залі була Неделько Юлія Володимирівна, всі інші або "на обіді", або ще десь. Керівник – на якійсь "зустрічі", але з'явилася за 10 хв., коли ситуація стала скандальною. А справа в тому, що я є україномовною громадянкою і вважала, що в державному банку мене мали б обслуговувати державною мовою. Про це й попросила", - написала у Facebook Анастасія Сергієнко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жінка домоглася зміни російськомовної назви мережі магазинів

"Пані Неделько впала в істерику і почала мене повчати, що може і повинна розмовляти виключно так, як їй зручно, тобто російською. Що немає ніякого закону про мову, а якщо я його знаю, то маю їй назвати статті. Я відповіла, що таким, як вона, нічого не винна, сфотографувала її (бо вже розуміла, що обов'язково надам розголосу цій ганебній історії). Тоді Неделько кинула мені паспорт і банківську карту і відмовилася мене обслуговувати. Я забрала документи і сказала, що зараз дзвонитиму на гарячу лінію. Відразу прибігла керівниця відділення і направила мене до іншої менеджерки, яка теж раптом з'явилася в залі", - повідомила вона.

Харків'янка відправила скаргу на сайт головного управління Ощадбанку.

Львівський активіст Святослав Літинський виграв судову справу проти інтернет-магазину парфумерії та косметики "Бомонд" щодо надання послуг українською.

Зараз ви читаєте новину «Працівниця банку потрапила у мовний скандал». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі