пʼятниця, 13 грудня 2019 00:40

Гуцульська бринза стала українським брендом

Сир "Гуцульська овеча бриндзя" став першим продуктом із маркою гео­графічного зазначення в Україні. Його виготовляють на певній території — високогірних пасовищах Закарпаття, Івано-Франківської та Чернівецької областей.

Таке свідоцтво видало Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Відтепер українську бринзу визнаватимуть як брендовий продукт України за кордоном.

— Географічне зазначення свого часу допомогло здобути світову славу таким регіональним продуктам, як шампанське, коньяк, сири рокфор і пармезан. В Україні на такий статус можуть претендувати мелітопольські черешні й херсонський кавун, — говорить Олександр Коваль, 36 років, експерт із розвитку закарпатського туризму.

— Виробників заохочують повернутися до давнього способу приготування, коли сир визрівав у дерев'яних барилах. Ці традиції започатковані у XV столітті.

Зараз ви читаєте новину «Гуцульська бринза стала українським брендом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі