вівторок, 16 квітня 2013 15:17

УЄФА розробив новий бренд для національних збірних

УЄФА розробив новий бренд для національних збірних
Фото: UEFA.com

Щоб підняти престиж футболу серед національних збірних, УЄФА створив новий бренд для відбірних турнірів Євро-2016 і ЧС-2018 в європейській зоні.

На логотипі бренду зображена футболка національної команди всередині обрисів серця. Ця емблема буде застосовуватися в ході двох наступних відбіркових турнірів в європейській зоні, а також буде використовуватися в різного роду рекламній продукції.

Зображення серця уособлює девіз бренду "Грай серцем" і передає бачення УЄФА, згідно з яким матчі європейських відбіркових турнірів повинні викликати у вболівальників гордість за свої національні команди. Наріжні камені бренду "Європейська кваліфікація" - це європейськість, честь і цілеспрямованість.

Створення чіткої та стабільної бренд-платформи покликане в довгостроковій перспективі сприятиме підвищенню престижу відбіркових турнірів в європейській зоні, які нещодавно були централізовані.

Нагадаємо, раніше УЄФА повідомляло, що з метою популяризації матчів збірних поєдинки відбору до Євро-2016 будуть проходити цілий тиждень.

Зараз ви читаєте новину «УЄФА розробив новий бренд для національних збірних». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі