У рамках презентації нового логотипу київського "Динамо" керівництво клубу заявило, що також відбулося планове оновлення одного з комплектів екіпіровки команди.
На цей раз зміни торкнулися виїзного варіанту форми, оскільки домашнє екіпірування було оновлене минулого року (раніше було оголошено, що "період життя" кожного з комплектів екіпіровки становитиме два роки).
Новий дизайн "синьої" форми "Динамо" не дуже відрізняється від попереднього варіанта цієї екіпіровки, але, тим не менш, у ньому проглядаються вертикальні смуги різних відтінків синього кольору.
У цьому плані форма має схожість з тим варіантом екіпіровки, в якому кияни виступали в другій половині 80-х років минулого століття. Як розповіла директор з маркетингу компанії "Адідас Україна" Віра Євдокимова, саме такою і була задумка дизайнерів.
"Дизайн цієї форми, як і оновлений логотип "Динамо", повертає нас до традицій клубу, - сказала Євдокимова в ході вчорашньої прес-конференції. - Наші дизайнери взяли за основу форму 1987 року, а саме синю футболку з вертикальними смугами. При цьому ми зберегли традиційну золоту канву і слово "Динамо" на комірцевій зоні.
Крім цього, при створенні футболки були впроваджені всі новітні технології, що дозволяють спортсменам відчувати себе на полі максимально комфортно. Сподіваюся, ця форма настільки ж сподобається динамівським уболівальникам, як вона подобається співробітникам компанії "Адідас".
Нагадаємо, матч за Суперкубок України між "Динамо" і "Шахтарем" відбудеться 5 липня в Полтаві на стадіоні "Ворскла" імені Бутовського. Початок о 21:00. Трансляція на телеканалі "Інтер".
Коментарі