пʼятниця, 17 червня 2011 16:45

Німецькі вчені припускають, що схильність до зрад обумовлена ??генами

Німецькі вчені з орнітологічного інституту Макса Планка на прикладі птахів амадин встановили, що схильність до зрад, ймовірно, обумовлена ??генами.

"Досліджуючи сексуальну поведінку зебрових амадин, вчені виявили: схильність до безладних статевих зв'язків передається з покоління в покоління", - пояснює журналіст Джером Тейлор.

Зазвичай зеброві амадини, подібно лебедям і горлицям, утворюють моногамні пари на все життя. Але невелика частка самців і самок часто дозволяє собі позашлюбні сексуальні зв'язки. Для самців вигоди зрад очевидні - це можливість широко розповсюдити свої гени. Але невірна самка ризикує втратити постійного партнера чи підхопити якусь хворобу, пише The Independent.

І ось нещодавно вчені зробили висновок: серед амадин схильність до зрад обумовлена ??генами, іншими словами, дочки недолугих амадин, в тому числі самців, набагато частіше зраджують партнерам, ніж дочки моногамних. Гени - ключовий фактор сексуальної поведінки, резюмував дослідник Вольфганг Форстмейер.

Вчені не виключають, що люди, батьки яких більш схильні до зрад, також часто зраджують своїм партнерам.

Нагадаємо, раніше вчені встановили, що чоловіки з низькими, глибокими голосами користуються великим успіхом у жінок, однак саме такі представники сильної статі більш схильні до зради.

Зараз ви читаєте новину «Німецькі вчені припускають, що схильність до зрад обумовлена ??генами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua