У Вінниці запрацював оперативний диспетчерський центр. Він слідкує за автобусами, які рухаються по усій Вінницькій області та за її межами.
В Україні це єдиний такий центр з GPS-технологіями. В режимі реального часу бачить зупинки автобусів, швидкість руху чи час запізнення від графіку руху.
"Часто виникають конфлікти між пасажирами та водіями. На жаль, перевізники часто не дотримуються графіків руху автобусів. Буває неадекватна поведінка пасажирів, – розповів директор обласного житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Сергій Волков.
На мапі видно кожний автобус та інформацію про його перевізника. До системи вже підключили 224 автобусів. Їх облаштували GPS-трекерами. До кінця року стежитимуть за усіма перевізниками.
"Нашу роботу відзначили на міжнародному сайті Gurtam. Нас прирівняли до Дубайського аеропорту. Він теж у 2017 році впровадив технологію, де показують близько 2500 маршрутів, – зауважив Сергій Волков.
"Сама система оперативного диспетчерського центру підвищує якість надання послуг перевезення пасажирів. Навіть сам перевізник зацікавлений стежити за власним майном. Розхід пального, швидкість руху. І важливо – це безпека руху. Нововведена система виховуватиме водіїв. Вона чітко відслідковує швидкість транспортного засобу, бо часто є нарікання на перевищення швидкості водіями на міжміських маршрутах особливо на тих ділянках доріг, де є гарні дороги", - голова облдержадміністарції Валерій Коровій.
Також хочуть запровадити онлайн-зв'язок та сервісу оцінки якості перевезення пасажирів. Уже закінчують розробляти сайт центру, щоб у відгуках пасажир міг написати свій відгук.
"На АТП маємо доступ до своїх автобусів цього центру. Контролюємо усіх водіїв. Виправляємо помилки. Водії можуть з'їхати з маршруту. При цьому нікого не попередивши. За це отримав штраф. Якщо не виїхав на лінію - 500 гривень штрафу. Стільки ж, якщо не одягнув форму. Також на таку суму штрафуємо механіка, який випускає на маршрут водія", - говорить Gazeta.ua перевізник Сергій Кривешко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Маршрутки треба замінити тролейбусами й трамваями"
У Вінниці запроваджують електронний квиток, яким будуть користуватися в автобусах, трамваях, тролейбусах та маршрутках. Для цього Вінницька міська рада бере кредит 5,5 мільйонів євро від Європейського банку розвитку та інвестицій. Ще один мільйон – виділяють з міської казни.
За 16 місяців увесь вінницький транспорт підключать до електронної системи. Перші валідатори і консолі встановлюватимуть саме у муніципальному транспорті. Другим етапом стануть приватні перевізники.
Коментарі