вівторок, 25 липня 2006 17:56

Космічним туристам запропонували вийти у відкритий космос

Компанія Space Adventures, яка займається відправкою туристів на Міжнародну космічну станцію, пропонує своїм клієнтам нову послугу - півторагодинний вихід у відкритий космос.

Space Adventures вже відправила на орбіту 4-х космічних туристів. Заплативши по $20 млн, вони відвідали Міжнародну космічну станцію, але не виходили за борт. За додаткову плату в $15 млн клієнти компанії, які мають "належні психологічні та фізичні можливості", будуть можливість в рамках подорожі на орбіту зробити вихід у відкритий космос.

Пропозиція Spaca Adventures узгоджена з Федеральним космічним агентством. Як повідомив директор Роскосмоса Олексій Краснов, туристам, охочим зробити прогулянку за межами МКС, потрібно буде пройти додаткову підготовку тривалістю один місяць.

Як повідомила представник NASA Мелісса Меттьюз, російська сторона поки не проінформувала аерокосмічне агентство США про свою ініціативу.

З 1961 року землю покидали менше 450 людей, 151 з них виходили у відкритий космос. З 2001 року, коли в космос відправився перший турист Денніс Тіто, за свої гроші в космос злітали 4 люди.

Незабаром розважальну поїздку за межі нашої планети має зробити перша жінка. Це Анушех Ансарі, уродженка Тегерана, яка покинула Іран після ісламської революції. Зараз їй 39 років, вона живе в США і займається програмним забезпеченням для телекомунікаційної індустрії. Ансарі вже пройшла медичне обстеження і тренується в підмосковному Зоряному містечку. Її політ призначений на 2007 рік і коштуватиме підприємниці $18,5 млн, повідомляє Lenta.ru.

Зараз ви читаєте новину «Космічним туристам запропонували вийти у відкритий космос». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua