понеділок, 10 листопада 2014 14:59

"Було ваше - стало наше" - "Кримнаш" породив маразм у російській рекламі
5

Фото: censor.net.ua

"Кримнаш" породжує маразм, який просочується у різні сфери діяльності. Наприклад, у рекламу.

"У московській мережі ресторанів італійської кухні" Ньоккі" проводиться дві акції, які присвячені анексії Криму - "Було ваше - стало наше" і"Ми вам покажемо кузькіну мать!", - пише відомий російський блогер Андрій Мальгін, передає Цензор.нет.

Мережа магазинів "Чіп і діп" також відзначились. На головній сторінці сайту стоїть заставка "Кримнаш".

На сайті Новосибірської фабрики "Шоколадні традиції" представлені новинки: набори цукерок "Крим - гордість Росії", "Крим - південна казка", "Крим. Шах і мат" і хіт продажів "Крим. А ну-ка відбери!". Кожна цукерка "Крим. А ну-ка відбери!" прикрашена георгіївською стрічкою.

Разом з тим, один з користувачів соцмережі нагадує, що українські хакери за допомогою приватної веб-камери магазину в Криму продемонстрували порожні полиці. Камера встановлена в магазині в Саках.

Зараз ви читаєте новину «"Було ваше - стало наше" - "Кримнаш" породив маразм у російській рекламі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі