вівторок, 24 жовтня 2023 18:42

Як економити до 30% на покупках: огляд товарів власних торгових марок 
PROMO
5

В останні роки в усьому світі зростає популярність власних торгових марок. Цьому сприяють поведінкові зміни людей, які шукають нові способи заощаджувати, а також загальне зростання цін на продукти харчування та інші товари. За даними Nielsen, у 2022 році 44% людей купували щонайменше один товар private label на тиждень. Це на 10% більше, ніж у 2021 році.

В Україні попит на більш доступні товари помітно зріс після початку повномасштабного вторгнення. Збій у постачаннях імпортної продукції, зменшення доходів та, як наслідок, зниження купівельної спроможності спонукали українців шукати альтернативи відомим брендам. Хоча на сьогодні логістичні маршрути вже стабілізувались, дефіциту товарів світових компаній не відзначається, проте все одно гарним варіантом заощадити є продукція власних торгових марок.

Коротко про ВТМ: що це таке і чому ціна нижча

Власні торгові марки (вони ж Private Label) — розповсюджене явище у світовому ритейлі. Так називають товари, які створюються спеціально під замовлення певної торговельної мережі та продаються ексклюзивним під її брендом.

Власні торгові марки — це можливість для мереж супермаркетів забезпечити споживачів більш доступною продукцією. При цьому, за даними Consumer Reports, якість Private Label товарів не поступається та навіть може бути вищою, ніж у продуктах відомих брендів.

У чому ж секрет? Все просто: мережі не витрачають зайві кошти на рекламу та просування, відповідно не закладають ці витрати у вартість продукції. Таким чином, за однакових характеристик товари власних торгових марок відрізняються від популярних брендів нижчою ціною.

Як товари ВТМ з'являються на полицях супермаркетів

Товари Private Label проходять чималий шлях перш ніж потрапити на полиці супермаркетів, а звідти у кошик до покупців. Розглянемо весь процес на прикладі ТМ Varto мережі супермаркетів VARUS. Це власна торгова марка середнього цінового сегменту, яка налічує понад півтисячі продовольчих та інших товарів.

Крок №1 — пошук перевіреного постачальника. Це можуть бути і невеликі локальні підприємства, проте найчастіше йдеться про компанії, які виробляють продукцію відомих брендів. Наприклад, товари ТМ Varto здебільшого виготовляються на тих самих потужностях, що й у популярних торгових марок.

Автор: VARUS
 

Наступний етап після усіх домовленостей — проведення власного аудиту зі службою якості. На цьому етапі фахівці ретельно перевіряють склад продукції на відповідність українському законодавству та санітарним нормам. Також проводиться внутрішнє тестування та, звісно ж, дегустація продукції — все це під пильним наглядом відділу якості.

Тільки після проходження цих двох етапів товари запускаються у виробництво, а потім постачаються у супермаркет, щоб тішити покупців поєднанням якості та ціни.

Автор: VARUS
 

Який асортимент ВТМ є у мережі супермаркетів VARUS

Одна із найбільш відомих Private Label мережі VARUS — ТМ Varto, товари якої запустились у продаж ще у 2012 році. На сьогодні ця торгова марка налічує понад 500 товарів відмінної якості. Це м'ясні вироби та ковбаси, молочні продукти, сири, солодощі, бакалія, консервація та інші продукти. Все — виготовлене на спецзамовлення VARUS, відрізняється відмінними смаковими характеристиками та вдало конкурує з відомими брендами. При цьому, товари food-категорії в середньому на 20% дешевші за аналоги від розкручених відомих марок.

"Наша мета — зробити так, щоб продукція власних торгових марок VARUS задовольняла всі смакові потреби наших клієнтів. Саме тому ми постійно працюємо над створенням нових позицій та розширенням асортименту якісних і доступних продуктів. Зауважу, що кожен товар ВТМ проходить ретельну перевірку відділом якості VARUS та відповідає всім стандартам українського законодавства", — розповідає керівниця відділу розробки ВТМ Ганна Бурцева.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Унікальні, смачні, свої: де купити крафтові сири від українських виробників

У 2019 році бренд Varto отримав логічне продовження у вигляді суббрендів — ТМ Varto Kids, ТМ Varto Clean та ТМ Varto Soft.

ТМ Varto Kids — це особлива категорія товарів для малюків віком до 3 років. В асортименті бренду представлені підгузки, серветки, натуральне дитяче харчування, у тому числі фруктове пюре у зручному пакуванні. Продукти лінійки не мають жодних шкідливих добавок та барвників, проходять ретельні перевірки та відповідають усім стандартам якості. Водночас ця продукція має на 25% нижчу вартість, ніж аналоги.

Автор: VARUS
 

У категорії non-food попит споживачів задовольняють ТМ Varto Clean і ТМ Varto Soft. Їхній асортимент охоплює засоби по догляду за собою та товари для прибирання.

Спеціальна серія ТМ Varto Clean включає миючі засоби для посуду та поверхонь, серветки, губки, пакети та інші товари для чистоти вашої оселі.

А ТМ Varto Soft — це різноманіття товарів для особистої гігієни. Сухі та вологі серветки, ароматне мило, якісний туалетний папір та паперові рушники — асортимент бренду складається з дрібничок, які полегшують побут та прямо впливають на наш комфорт.

Вартість продукції ТМ Varto Clean і ТМ Varto Soft у середньому на 25-30% нижча, ніж ціна аналогічних товарів від популярних брендів. Більше інформації про товари можна знайти на сайті varus.ua.

Автор: VARUS
 
Автор: VARUS
 

Не дивно, що основна цільова аудиторія ТМ Varto — це клієнти усіх вікових груп, які віддають перевагу "розумному купуванню". Це ті споживачі, які прагнуть отримувати перевірену якість, не переплачуючи при цьому за рекламу та відому назву.

Важливе значення має те, що купувати товари ВТМ у супермаркетах — безпечно, адже їхня якість гарантується. Наприклад, мережа VARUS співпрацює тільки з перевіреними виробниками та підприємствами, які зарекомендували себе як надійного партнера, товари яких виготовляються за всіма стандартами законодавства України та пройшли ретельні перевірки на всіх рівнях. Тож, купуючи продукцію ВТМ відомих торговельних мереж, можна бути впевненим, що її якість буде відповідати вашим очікуванням.

За останні півтора року ціни на продукти в Україні в середньому зросли майже на третину. Це також впливає на те, що українці активніше шукають альтернативи відомим брендам та роблять вибір на користь більш доступних товарних позицій. А от обирати товари власних торгових марок в супермаркетах — дійсно один із ефективних способів економити.

Зараз ви читаєте новину «Як економити до 30% на покупках: огляд товарів власних торгових марок ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі