Нардеп від партії "Слуга народу" Микола Тищенко, який хотів іти в мери Києва, витратив на рекламну кампанію понад 1 млн грн, але вибув із мерських перегонів.
Тищенко задекларував 735 тис. грн витрат на рекламу упродовж весни-літа 2020 року, повідомив Big Kyiv із посиланням на "Чесно".
За інформацією з Facebook Ads, у червні-липні 2020-го депутат витратив близько 560 тис. грн на агітаційну рекламу у Facebook.
Зазначається, що агітвитрати Тищенка можуть бути на порядок більшими, адже у Києві спостерігалася значна кількість білбордів нардепа.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У партії Зеленського прокоментували свої збори в КНУ всупереч закону
6 партій можуть потрапити до Київради наступного скликання. Абсолютним лідером у мерських перегонах є чинний очільник Києва Віталій Кличко, який обходить своїх конкурентів із суттєвим відривом.
Коментарі