Метро з Троєщини до Жулян - матиме попит тільки по завершенню будівництва всіх станцій.
Про це Gazeta.ua розповів Антон Гаген, один із розробників транспортної моделі Києва.
"Потенційно четверта гілка метро йтиме через Воскресенку, станцію Суднобудівну на Рибальському острові, Подільську-Тараса Шевченка, де буде пересадка на синю гілку, Глибочицьку-Лук'янівську з пересадкою на зелену гілку, Вокзальну - з пересадкою на червону гілку, Солом'янську площу, Севастопольськe, Жуляни.
Після завершення будівництва, ця гілка матиме попит. Але щоб побудувати її , за найоптимістичніших розкладів, треба 20 років".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві зменшать шум під час руху метро
Головна проблема, на думку експерта, що на проміжних стадіях будівництва - коли лінію запустять лише частково - нею користуватиметься мало людей. Бо щоб дістатися до певного місця, доведеться робити кілька пересадок. Це незручно. Тим більше, якщо туди можна доїхати прямим тролейбусом чи автобусом.
Гаген вважає, що альтернативою може бути оновлена міська електричка. Якщо її стикувати з трамваєм із Троєщини.
Детальніше про розвиток транспортної мережі Києва читайте тут.
Коментарі