неділя, 05 травня 2019 23:13

Археологи знайшли докази реальності біблейського царя

На стелі знайшли ім'я давнього царя. Фото: znaj.ua

На 3-тисячолітній базальтовій стелі виявили ім'я правителя Балака, який є ключовим персонажем біблійної притчі в Книзі Чисел.

Стелу царя Меша знайшли 150 років тому у руїнах, де колись стояло біблійне місто Дібон, повідомляє znaj.ua.

У потенційних покупців стели з Прусії, Франції та Англії стався конфлікт з місцевими мешканцями. Стелу розбили на шматки, нагріваючи її і обливаючи холодною водою. З тих пір археологи намагаються зібрати уламки докупи, але деякі частини реліквії все ще не знайдені.

Вивченням написів стели займалась команда вчених з Тель-Авівського університета. Раніше вважалось, що в останньому наявному рядку йдеться про "будинку Давида" - династії іудейських правителів, висхідній до другого царя народу Ізраїлю. Тепер дослідники вважають, що виявили три приголосних, перша з яких - єврейська буква "бет", з якої починається ім'я правителя Валака.