Із Нью-Йорка у Філадельфію 11 січня 1909-го вирушили учасниці перших жіночих автоперегонів. Того ж року Американська автомобільна асоціація заборонила участь жінок в гонках.
У США на початку XX ст. жінки за кермо авто сідали часто. Елізабет Рузвельт Лонгворт, дочка президента Теодора Рузвельта, проїхала на авто з Ньюпорта до Вашингтона. А 21-річна Еліс Хейлер Ремзі першою перетнула США зі сходу на захід. За 59 днів дісталася від Нью-Йорка до Сан-Франциско.
Автопробіг 1909 року увійшов в історію як перша жіноча автогонка. Учасниці стартували в Нью-Йорку і вирушили до Філадельфії, щоб потім знову повернутися в Нью-Йорк. Жінки брали участі в гонках і раніше, але разом з чоловіками.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На автоперегони з'їхалися найкращі водії
До місця призначення вдалося дістатися 8 із 12 учасниць змагань.
Переможницею стала Джоан Кунео на Lancia Lampo. Вона купила свій перший автомобіль ще 1902-го. Навчилася керувати за годину. Джоан зайнялася автогонками і стала переможницею багатьох конкурсів і раллі. 1905 року була єдиною жінкою з 33 учасників Гран-прі Глідден-тур.
Найдавніші автоперегони відбулися у Франції 26 червня 1906 року. Гран-прі Франції пройшло в передмістях Ле-Мана. Машини їхали по дорогах загального користування. 9-й Великий Приз Автомобільного Клубу Франції вважається першим Гран-прі в світі.
Коментарі