24 жовтня 1939 року в одному з універмагів Вілмінгтона (штат Делавер, США) вперше надійшли у продаж нейлонові панчохи. Невелика партія нового товару була тут же розкуплена. Мине лише півроку, і в Нью-Йорку за один тільки день буде продано 5 мільйонів пар цих панчіх.
Ще в 1938 році всесвітньо відома хімічна компанія "Дюпон де Немур" оголосила про створення нового синтетичного матеріалу - нейлону, що додає міцності й еластичності будь-якій тканині.
Презентацію нового матеріалу компанія DuPont провела на всесвітній виставці в Нью-Йорку в 1939 році. Відтоді американські жінки нетерпляче очікували появи нейлонових панчіх на прилавках магазинів.
Панчохи з нейлону були оголошені революційної одягом, "одягом майбутнього". Рекламна кампанія була вражаючою. Перед входом в павільйон стояв 12-метровий манекен, одягнений в нейлонові панчохи. Американкам пояснювали, що винахід нейлону - це не менш важливо для людства, ніж винахід двигуна внутрішнього згоряння, радіо та телефону. "Носити панчохи із шовку, а не з нейлону - це все одно що віддати перевагу коневі над автомобілем", - стверджували рекламні агенти і безкоштовно роздавали жінкам презентаційні екземпляри.
Нагадаємо, що нейлон, винайдений Уоллесом Каротерсом, здійснив справжню революцію у текстильній галузі. Компанія "Дюпон", співробітником якої був учений, збагатилася на мільярди доларів. Порівняно з шовковими, вони добре тяглися, не втрачаючи форми, не сповзали і не морщилися, облягаючи ногу, стійко переносили мороз і вологу. Попит на нейлонові панчохи (а вони були майже вдвічі дорожчі за шовкові) перевершив усі можливі очікування.
Коментарі