неділя, 02 жовтня 2022 03:25

Вчені знайшли спосіб подолати старіння й зробити життя довшим

Під час останніх досліджень експерти виявили певну групу молекул, за допомогою яких клітини відновлюють пошкоджені ділянки. Фото: scitechdaily

Протягом тривалого часу вчені намагаються відшукати "еліксир вічного життя" або хоча б трохи збільшити тривалість людського життя.

Є експерти, які змогли за довгий час досліджень досягти певних результатів. Водночас вони всі стикалися із величезною проблемою. Всі запропоновані методи мали безліч побічних ефектів і вкрай негативно позначалися на організмі людини, повідомляє SciTechDaily.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лікар назвав небезпечний наслідок хронічної втоми

Команда фахівців, якою керують професори Енаван Гросс і Шмуель Бен-Сассон з медичного факультету Єврейського університету в Єрусалимі (HU), встановили, як можна вирішити проблему.

За рахунок того, що медицина не стоїть на місці, останнім часом тривалість життя людей значно зросла. Водночас все ще залишається проблемою продовження життя, але без серйозної шкоди здоров'ю.

Під час останніх досліджень експерти виявили певну групу молекул, за допомогою яких клітини відновлюють пошкоджені ділянки. За рахунок цього тканини зберігають і надалі можливість виконувати певні функції.

Гросс звернув увагу на те, що всі клітини людського організму отримують харчування від неймовірно маленьких "електростанцій" або іншими словами мітохондрій. Ця частина відповідає за те, щоб вироблялася достатня кількість енергії, і клітина могла правильно функціонувати.

Поступово ці унікальні електростанції зношуються і перестають повноцінно справлятися з поставленими завданнями. Водночас кожна клітина має неймовірно складний механізм, з допомогою якого усуваються зношені й марні мітохондрії, а замість них утворюються нові.

Згодом цей механізм також стає слабкішим і клітини перестають своєчасно заповнювати необхідну їм кількість мітохондрій. Через це починає страждати весь організм і настає старіння.

Дегенеративний процес є основою величезної кількості хвороб, до яких входить хвороба Паркінсона, Альцгеймера. Також процес має пряме відношення до різних проблем із серцем та загалом до старіння.

Під час дослідження вчені змогли створити унікальну сполуку молекул, яка може стати чудовою основою для створення різних ліків проти захворювань. Також є велика ймовірність того, що вдасться лікувати навіть ті патології, які раніше вважалися невиліковними. Можливо, інноваційні медикаменти можуть використовуватися як профілактика старіння.

Проведене у США трирічне клінічне випробування показує, що вітамінні добавки можуть уповільнити зниження когнітивних функцій мозгу на 60 %.

Дослідники з Університету Вейк Форест у Північній Кароліні та Жіночої лікарні Брігама у Бостоні перевірили, чи покращують щоденний прийом екстракту какао чи вітамінно-мінеральних комплексів пам'ять та інші розумові здібності у 2262 осіб у віці 65 років та старше.

Зараз ви читаєте новину «Вчені знайшли спосіб подолати старіння й зробити життя довшим». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua