неділя, 01 листопада 2020 00:56

Учені виявили новий вид мутованого коронавірусу

Зараз дослідники з'ясовують наявність у 20A.EU1 певної мутації в спайковому білку, яку вірус використовує для проникнення в клітини. Фото: Reuters

Вчені зі Швейцарії та Іспанії виявили в Європі новий вид мутованого коронавірусу, якому дали назву 20A.EU1.

Починаючи з літа, новий вид швидко поширюється по європейських країнах і вже зафіксований в більшій частині Західної Європи. Саме він викликав істотну частку нових випадків зараження коронавірусом, йдеться на сайті Базельського університету.

Вчені вважають, що друга хвиля пандемії в Європі може бути пов'язана з мутацією COVID - 19 серед сільськогосподарських робітників в Іспанії, яка почалася в червні. За даними фахівців, основним способом поширення коронавірусу стали поїздки заражених людей, які поверталися з відпусток з Іспанії.