вівторок, 12 липня 2016 12:10

Українська вишиванка стала трендом літнього сезону за версією The New York Times

Американське видання The New York Times назвало вишиванку трендом сезону. Про це вони написали в статті "Неофіційний топ літа".

У матеріалі йдеться про бренд March 11. Його створили українці, що живуть у Нью-Йорку - Світлана Головченко та Роберт Міщенко. У своїх колекціях вони пропагують традиційну українську вишиванку.

"Пара вишиванок з джинсовою спідницею – це все, що потрібно, аби мати стильний вигляд. Просто будьте готові, що люди питатимуть у вас звідки вона", – пише автор.

Автор: nytimes.com
 

Нагадаємо, рік тому американський журнал Vogue опублікував велику статтю про моду на українські вишиванки. У матеріалі наголошувалося, що Україна останнім часом є в авангарді світової думки не лише з геополітичних причин. "Український вплив відчутний і в наших шафах", - написали на сайті Vogue.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дизайнер Оксана Караванська вразила колекцією унікальних вишиванок

Зараз ви читаєте новину «Українська вишиванка стала трендом літнього сезону за версією The New York Times». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі