пʼятниця, 13 вересня 2024 14:50

Український стартап-студія Maincast завойовує міжнародний ринок

Студія Maincast займає 64% ринку україномовних трансляцій кіберспортивних подій. Пройшовши за шість років шлях від стартапу до лідера ринку, компанія активізувала дії щодо міжнародного просування.

Автор: AI
 

Після закріплення успіхів на ринку україномовних трансляцій, завоювання частки у 64% та контролю над 95% прав на трансляції провідних кіберспортивних подій, Maincast активізувала зусилля щодо експансії на глобальний ринок.

Про це свідчить нарощування обсягів іноземного контенту — останнім часом компанія залучає все більше англомовних коментаторів та експертів. Також Maincast активно інвестує в покращення своїх виробничих можливостей, включно зі створенням високоякісних студій та використанням передових технологій для трансляцій.

Компанія активно співпрацює з провідними стрімінговими платформами, такими як Twitch та YouTube, що дозволяє охопити ширшу аудиторію. Maincast також співпрацює з міжнародними командами та організаціями, такими як PGL, для спільного висвітлення подій та обміну досвідом.

Значні зрушення є і в плані організації глобальних заходів. Maincast стала одним із організаторів великих міжнародних турнірів, таких як WePlay!

Означені активні дії, у поєднанні з довгостроковими угодами з найбільшими організаторами кіберспортивних турнірів, такими як ESL та DreamHack, дозволяють Maincast розширювати аудиторію та виходити на міжнародний рівень.

Нагадаємо, студія Maincast була створена в 2018 році за ініціативи чотирьох засновників. Початковий капітал стартапу становив близько $800 тисяч. Першим інвестором став український підприємець та меценат Максим Кріппа, який долучився до проєкту через чотири місяці.

Як повідомляє видання Startup, саме Максим Кріппа допоміг компанії не лише вибудувати роботу, а й пройти випробування спочатку COVID-19, а потім і першими шоковими місяцями повномасштабної війни.

Цікаво, що для Максима Кріппи Maincast став першим активом у галузі кіберспорту. Нині інвестор вже сформував повноцінний сегментований інвестиційний портфель, до якого входять кіберспортивна організація Natus Vincere (NAVI) та студія-розробник комп'ютерних ігор GSC Game World (розробник S.T.A.L.K.E.R.). Що ж до студії Maincast, то вона не повністю належить Максиму Кріппі. За даними журналістів, частка інвестора становить лише 25%.

Зараз ви читаєте новину «Український стартап-студія Maincast завойовує міжнародний ринок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі