Американська корпорація Apple втретє поспіль очолила рейтинг найдорожчих брендів, опублікований журналом Forbes.
З оцінкою вартості бренду в $104,3 млрд виробник iPhone удвічі обійшов найближчого конкурента - Microsoft - з показником в $56,7 млрд. "Яблучний" бренд за минулі 12 місяців виріс у ціні на 20%, в той час як редмондська корпорація - всього на 4%. Трійку лідерів замкнула Coca-Cola з вартістю бренду $54,9 млрд (+9%).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Курятина, пиво, солодощі та горілка - Рейтинг напопулярніших продовольчих брендів
У рейтингу Forbes беруть участь компанії з 15 країн і 20 продуктових категорій, які працюють на американському ринку. У список потрапляють як бренди окремих продуктів (товари для гоління Gillette виробництва корпорації Procter & Gamble), так і корпоративні бренди (IBM, Microsoft та ін). Для визначення вартості бренду враховується середня виручка компаній за останні три роки, помножена на мультиплікатор, і роль, яку учасники рейтингу грають у своїх галузях.
Коментарі
1