пʼятниця, 08 листопада 2013 11:33

Мільярдні прибутки і шалений успіх: ТОП-5 найдорожчих брендів світу
10

1 місце. Apple

Вартість бренду: $104,3 млрд
Зростання вартості бренду за рік: +20%

Бренд Apple спирається на вражаючу динаміку ключових фінансових показників виробника iPhone і iPad в останні роки. Тільки за останній квартал компанія реалізувала 33,8 млн смартфонів, 14,1 млн планшетів і 4,6 млн комп'ютерів Mac.

Незважаючи на це, акції Apple досі не можуть повернутися до пікових значень вересня 2012 року (в затяжному піке ціна паперів знизилася на 45%, але відтоді трохи підросла).

Виною тому - загострення конкуренції в галузі та активне нарощування виробництва південнокорейської Samsung Electronics. Важливим фактором у вартості бренду Apple залишається бездоганний дизайн «яблучної» продукції, відзначають експерти.
Фото: Фото: adme.ru
2 місце. Microsoft

Вартість бренду: $56,7 млрд
Зростання вартості бренду за рік: +4%

Вартість бренду редмондської корпорації в останні три роки залишається стабільною. Невтішна динаміка пояснюється нездатністю Microsoft включитися в боротьбу за домінування на ринку мобільних пристроїв.

Зростання фінансових показників софтверного гіганта сповільнюється, хоча той і залишається однією з найбільш прибуткових світових компаній (зростання операційного прибутку на 34% в останньому фіскальному році). Рекламний бюджет Microsoft в $2,6 млрд - один з найбільших в галузі технологій.
3 місце. Coca-Cola

Вартість бренду: $54,9 млрд
Зростання вартості бренду за рік: +9%

У 2012 році Coca-Cola продала 13,5 млрд упаковок свого фірмового продукту - на 3% більше, ніж у 2011-му. Таку динаміку виробнику забезпечили покупці за межами США. Бренд Coca-Cola приносить корпорації приблизно половину сукупної виручки від продажу газованих напоїв. Офіційна сторінка Coca-Cola на Facebook першої з корпоративних акаунтів набрала 50 млн «лайків».
4 місце. IBM

Вартість бренду: $50,7 млрд
Зростання вартості бренду за рік: +5%

Корпорація IBM вчасно зорієнтувалася в нових ринкових реаліях і встигла заново винайти свій бренд як провідного світового постачальника софта і IT-сервісної інфраструктури, відмовившись від боротьби за домінування в користувальницькому сегменті.

IBM утримує статус володаря самого багатого патентного портфоліо протягом 20 років поспіль і вміло позиціонує себе як провайдера інновацій в рамках глобальної рекламної кампанії.
5 місце. Google

Вартість бренду: $47,3 млрд
Зростання вартості бренду за рік: +26%

Бренд Google в США і багатьох інших країнах перетворився на синонім інтернет-пошуку. Але на відміну від інших брендів-категорій (Kleenex, Xerox), каліфорнійська корпорація з року в рік продовжує генерувати все більше доходів. У 2012 році EBITDA Google перевищила $13 млрд. Бренд Google також викликає асоціації з проривними інноваційними продуктами, на зразок безпілотного автомобіля та окулярів доповненої реальності.

Американська корпорація Apple втретє поспіль очолила рейтинг найдорожчих брендів, опублікований журналом Forbes.

З оцінкою вартості бренду в $104,3 млрд виробник iPhone удвічі обійшов найближчого конкурента - Microsoft - з показником в $56,7 млрд. "Яблучний" бренд за минулі 12 місяців виріс у ціні на 20%, в той час як редмондська корпорація - всього на 4%. Трійку лідерів замкнула Coca-Cola з вартістю бренду $54,9 млрд (+9%).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Курятина, пиво, солодощі та горілка - Рейтинг напопулярніших продовольчих брендів

У рейтингу Forbes беруть участь компанії з 15 країн і 20 продуктових категорій, які працюють на американському ринку. У список потрапляють як бренди окремих продуктів (товари для гоління Gillette виробництва корпорації Procter & Gamble), так і корпоративні бренди (IBM, Microsoft та ін). Для визначення вартості бренду враховується середня виручка компаній за останні три роки, помножена на мультиплікатор, і роль, яку учасники рейтингу грають у своїх галузях.

Зараз ви читаєте новину «Мільярдні прибутки і шалений успіх: ТОП-5 найдорожчих брендів світу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі