На період Євро у Києві хочуть заборонити працювати кав'ярням на колесах. Незабаром закон має вступити в силу. Біля столичного цирку кавою і чаєм торгує світловолоса дівчина в окулярах.
Про свою роботу говорити не хоче. Чай з лимоном у неї можна купити за 5 грн. Каву, капучіно і гарячий шоколад — за 10 грн. До автокав'ярні за 10 хв. навідується четверо людей — дві студентки, бізнес-вумен і хлопець-кур'єр. Залишають у касі автокав'ярні 30 грн.
Киянин Сергій Іванюк має чотири автокав'ярні. Легкові машини купив ще позаторік. Переобладнав у автокав'ярні. Оформив патент як малий підприємець. Одна машина щодня дає 1,2-1,5 тис. грн. прибутку.
"У двох автокав'ярнях працюють моя дружина і сестра, на двох інших — дівчата-студентки. Плачу їм по 2,5 тисячі гривень зарплати у місяць. Обох оформив офіційно. Чоловіки за смачну каву їм часто залишають чайові, - каже Сергій Олександрович. - Ціни у нас нижчі, ніж у кафе і вуличних кіосках, а кава натуральна і смачна".
Таким бізнесом Сергій Олександрович почав займатися, коли повернувся з Варшави.
"У Варшаві автокав'ярні дуже популярні. Вони паркуються біля великих бізнес-центрів. Офісні працівники можуть вийти, купити собі кави і подихати свіжим повітрям. Ми конкуруємо в ціні хіба з кавовими автоматами. Там кава по 4-5 гривень. Але воду змінюють рідко. Та й якість її не завжди відповідає вимогам. Там вода з-під крану, а у нас бутильована".
Рішення про закриття автокав'ярень Сергія обурило.
"У нас є всі документи і дозволи, ми використовуємо тільки сертифіковану продукцію. Маємо дозвіл на експлуатацію установки балонів з пропан-бутаном та роботу з газовим обладнанням. Якщо потрібно, мій персонал пройде навчання з охорони праці. Поки що торгуємо, бо наказ Київської міськради вступить в дію лише з цієї п'ятниці", - каже Сергій.
Коментарі
3