вівторок, 23 липня 2013 12:22

АМК звинуватив мережі супермаркетів у змові підвищити ціни

АМК звинуватив мережі супермаркетів у змові підвищити ціни
АМК розглядав справу з травня 2012 року. Фото: argumentua.com

Антимонопольний комітет після проведення розслідування на ринку харчів пред'явив звинувачення роздрібним мережам у тому, що вони вимагають від постачальників оплати додаткових послуг, а також великих відстрочок платежів за товар.

Комітет вважає, що 18 великих продуктових рітейлерів у 2010-2011 роках у Києві змовилися підвищити цін на харчі, пише "Комерсант-Україна" у публікації "Попал в расставленные сети".

АМК розглядав справу з травня 2012 року. Серед великих мереж вказані "Сільпо" і "Фора" (обидві входять до Fozzy Group), "АТБ-маркет", Auchan, "Фуршет" і Metro C&C.

Всього на частку 18 компаній припадає 80% роздрібного ринку Києва (дані на вересень 2011 року).

АМК послався на дані Державної служби статистики, згідно з якими, протягом 2010-2011 років індекс споживчих цін зріс лише на 13,5%.

Тоді як в роздрібних мережах Києва зростання цін на основні продукти харчування становило 22%-38%, а на деякі продукти на 50%-70%.

У відомстві впевнені, що подорожчання було спровоковане тим, що рітейлери вимагали від постачальників оплати різних додаткових послуг (реклама, бонуси та інше), які становлять 5%-10% від вартості поставленого товару.

Крім того, компанії вимагали від постачальників оплати товару з відстрочкою, яка могла досягати 120 днів.

"Це фактично є безвідсотковим кредитуванням мереж за рахунок постачальників", - наголошується в документі.

Зараз ви читаєте новину «АМК звинуватив мережі супермаркетів у змові підвищити ціни». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

14

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі