середа, 29 травня 2019 17:15

ЗСУ - це модний бренд: фотографи змінили бачення української армії
5

Для підрозділів Збройних сил України створили нові мотивувальні плакати.

Оновлену айдентику отримали 93-тя омбр "Холодний Яр", 24-та омбр імені Короля Данила, 72-га омбр імені Чорних Запорожців, 80-та одшбр, Сили спеціальних операцій, повідомили у групі Наша Армія.

У групі кажуть, що плакати - це одна із складових ребрендингу армії, відходу від радянских стереотипів про армію та військових.

Нова айдентика української армії це розвиток повноцінної мілітариськоі культури. Слідом за плакатами буде розроблятися будь-яка інша друкована продукція. 24 омбр імені Короля Данила
72 омбр імені Чорних запорожців
80 Окрема десантно-штурмова бригада
На плакатах фотографії реальних військових на цьому -  командира роти на позивний "Умка".
Сили спеціальних операцій

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Курсанти відпрацювали польоти на штурмовиках

"Це створення та поширення повноцінної мілітарної культури. Від нових підходів до оформлення інформаційних стендів і сторінок у мережі, до цивілізованого підходу до сертифікатів, грамот, рекрутингових плакатів і будь-якої іншої друкованої продукції, що є невід'ємною складовою національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання і популяризації високої місії Воїна", - пишуть на сайті.

На плакатах фотографії реальних військовослужбовців чоловіків і жінок - для постера 93-ї бригади "Холодний Яр" сфотографували командира роти на позивний "Умка".

У Києві вперше відбувся Конкурс оборонних технологій.

Конкурсанти подали 132 проекти, з яких відібрали 43, пише Сергій Згурець, директор информационно-консалтинговой компании Defense Express, повідомляє Цензор.Нет.

Учасники конкурсу змагатимуться за те, щоб зацікавити інвесторів.

Фінансову підтримку для втілення ідей надаватиме Укроборонпром.

Зараз ви читаєте новину «ЗСУ - це модний бренд: фотографи змінили бачення української армії». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі