Японська кіносценаристка та режисер Наомі Кавасе провела майстер-клас на 9-му Одеському кінофестивалі.
Розказала, як знімає свої, ні на що не схожі, картини, пише Depo.Одеса.
"Я прикрашаю своє життя картинами про себе. Мої фільми, як документальні, так і ігрові, дуже автобіографічні", - говорить Наомі Кавасе.
Представила глядачам свої ранні роботи "Обійми" (1992), "Равлик" (1994), "Судзаку" (1997). Остання робота взяла "Золоту камеру" Каннського МКФ і премію ФІПРЕССІ Роттердамського МКФ.
Японська режисерка виросла без батьків. Її виховувала бабуся, яку вона і знімала. Таким чином, вона "доторкалася" до неї, створюючи для себе сім'ю.
"Так я зберегла пам'ять про неї", - зворушливо зізналася Кавасе, яка з японською холоднокровністю змогла зняти навіть смерть бабусі.
Пізніше глядачам представили уривок з картини "Народження і материнство" (2006), де режисер знімала власні пологи.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Одеський кінофестиваль відкрили українським фільмом
Вона радить початківцям режисерам знімати сім'ю, спілкуватися з незнайомими людьми, тим самим збагачуючи та прикрашаючи своє життя.
Критики відзначають, що при цьому фільми режисера позбавлені звичного європейського пафосу - це гранично мінімалістське "тихе кіно", як і сама Кавасе.
В Одесі стартував 9-й щорічний міжнародний кінофестиваль.
Спеціальними гостями фестивалю цього року стали американський актор Ерік Робертс, номінант на "Оскар" і "Золотий глобус", старший брат актриси Джулії Робертс, який зіграв більш ніж у 400 ролях, а також японський режисер і сценарист Наомі Кавасе, яка у 1997 році стала наймолодшою володаркою премії "Золота камера" Каннського кінофестивалю.
Коментарі