Зливи пройшли країною в червні та липні. На вулицях Черкас, Києва, Луганська глибина потоків місцями сягала 1 м.
— Якщо авто частково занурилося чи скотилося у водойму і двигун заглох, в жодному разі не можна його заводити. Усередину могла потрапити вода. Якщо заведеться, може статися гідроудар. Поршень зламається або просто заклинить двигун. Від гідроудару ламаються шатуни. Тоді треба робити капремонт, — каже автомайстер із райцентру Кам'янка Черкаської області 40-річний Олександр Тараненко. — Машину треба відбуксирувати до станції техобслуговування. Там перевірять, чи не потрапила вода до двигуна. Якщо невелика кількість потрапила в паливну систему чи бензобак і двигун працює з перебоями, до бензину додають присадки чи медичний спирт, літр на бак. Спирт висушить воду. Якщо ж налилося багато води, її викачують, просушують систему, міняють фільтри, чистять форсунки.
Салон треба сушити. Зняти всю внутрішню обшивку, ущільнювачі. Відкрита машина має тиждень просихати на протягах.
— Із "жигулями", "тавріями" легше, їх можна повністю "роздягнути". Іномарки мають багато електронних блоків. Зробити їм профілактику після намокання не вдасться. Залишається їздити й чекати, доки не заглючить котрийсь із блоків. Тоді ремонтувати чи ставити новий.
Коментарі
1