Триколісний скутер "П"яджо MP3" показали на виставці мототехніки. Її провели в середині березня у виставковому центрі на просп. Броварському у столиці.
"П"яджо" має дві версії. Перша — із бензиновим двигуном об"ємом 0,25–0,4 л. Новіша модель має і бензиновий, і електричний двигуни. Коробка передач автоматична. Пара коліс, кожне з яких має незалежну підвіску, розташовані спереду.
— Здвоєні колеса додають стійкості на дорозі. Дозволяють входити в поворот під великим кутом. На поворотах спрацьовує механізм нахилу. На прямій або перед світлофором його можна заблокувати, — пояснює Ігор Воробйов, 32 роки, із компанії "Італмото".
Італійський скутер пропонують за 9190 євро.
Триколісні мотоцикли, трайки роблять і в Україні.
— Ми беремо туристичні мотоцикли. Наприклад, "Хонду Ґолд Вінґ" або VTX. Нова машина коштує 45 тисяч доларів. Беушний, із пробігом 6–7 тисяч кілометрів — удвоє дешевший. Його беремо в переробку. Від серійної моделі залишаємо тільки раму та мотор. Міняємо передню вилку. Раму переробляємо так, щоб встановити ззаду пару коліс. Ставимо сидіння на смак водія. Монтуємо аудіосистему. Робимо великий багажник і надкрилки, — розповідає Андрій Пронін з автомайстерні "Ґолд Вінґ центр". Вона працює в Донецьку.
Переробка серійного мотоцикла в трайк обходиться в $15–17 тис.
Коментарі