вівторок, 10 грудня 2019 05:20

Стали купувати більше електромобілів для бізнесу

Із січня по листопад цього року в Україну ввезли 6958 електромобілів.

Найпопулярнішою моделлю лишається японський "Ніссан Ліф", на другому місці — американська "Тесла Модел S", за ними йдуть німецькі "Фольксваґен Егольф", БМВ і3 й італійський "Фіат-500".

— Зараз у нас попит на електромобілі приблизно такий, як і в розвинених європейських країнах, — говорить 36-річний Олександр Кравцов, експерт і засновник компанії "Електрокарс", що займається розвитком інфраструктури для електричних машин. — Порівняно з попереднім періодом активність із купівлі електрокарів знизилася, бо зникли чинники, які стимулювали це. Наприклад, раніше люди поспішали купувати електромобілі, бо боялися введення ПДВ і не хотіли переплачувати ці 20 відсотків.

Кількість проданих електромобілів в Україні від загального автомобільного ринку — 3%. Більшість машин купують вживаними зі США та країн ЄС.

— Нових продають майже 5 відсотків. Бо електромобілі дорогі, а купівельна спроможність українців — низька. Люди готові витрачати на машину в межах 10–15 тисяч доларів. За такі гроші можна прид­бати новий бюджетний бензиновий автомобіль або вживаний електромобіль, — каже Кравцов. — Протягом цього року вибір моделей електрокарів став різноманітніший. Можна обирати альтернативу "Ніссану Ліфу" у вигляді "Фольксваґена Егольфа", "Шевроле Болта" чи інших моделей. Крім того, в десятку найпопулярніших у нас вже ввійшла "трійка" від "Тесли" — найбюджетніша модель виробника. Також на 62 відсотки збільшилися продажі комерційної техніки. Це понад півтисячі проданих машин. Переважно купують електричні "Рено Кенгу". У нас одна з найнижчих цін у Європі на електроенергію, тому перевозити невеликі вантажі цією машиною значно вигідніше, ніж дизельною чи бензиновою. Продажі фургона могли б бути ще більші, якби його оснащували швидкісною зарядкою.

В Україні на кожні сім електромобілів припадає одна зарядка з високим струмом. Усього їх 1776. Точок у громадських місцях — удвічі більше. Швидкісних зарядних станцій — майже 200, переважно в містах-мільйонних і обласних центрах.

— За інфраструктурою ми про­довжуємо лишатися попереду всіх сусідів. Порівняно з росіянами — в нас рівень Норвегії за кількістю станцій і рівнем електромобілізації, — говорить Олександр Кравцов. — Але найближчим часом поляки й угорці можуть наздогнати нас за кількістю зарядок. Якщо в нас розвивають інфраструктуру так звані партизани-аматори електротранспорту, то ті країни мають потужні інвестиції крупних світових гравців цього ринку.

Зараз ви читаєте новину «Стали купувати більше електромобілів для бізнесу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі