пʼятниця, 10 жовтня 2008 18:09

На "Деу Нексія" поставлять потужний двигун

У Києві тиждень тому презентували оновлену модифікацію седана "Деу Нексія". Їй дали індекс N150.

Узбецький автовиробник змінив деталі кузова, який розробляли у 80-х минулого століття. Змінили бампери, решітку радіатора та форми нижнього повітрозабірника. Це покращує охолодження двигуна. Передні фари звузили. А їх зовнішній край збільшили та заокруглили.

— Поставили ксенонові фари, вони дають схоже на сонячне світло й не так втомлюють очі, — розповідає 23-річний Бекзод Омонов, менеджер автосалону "Уз-Деу", що на столичній вул. Сирецькій. — Також є протитуманні фари. На багажник поставили спойлер.

— Оновили й салон. Поліпшився огляд панелі приладів. За рахунок зменшення підвіски стало більше місця в салоні. Для оббивки використано шумоізоляційний матеріал. Тому всередині машини тихіше.

Головна відмінність оновленої "Деу Нексія" — потужніший 1,5-літровий двигун. Він відповідає екологічним вимогам "Євро-3". На 100 км міських доріг йому потрібно 7,5 л бензину. За містом — на 2 л менше. Приміром, такі ж витрати й у китайської мікролітражки "Чері QQ". Хоча вона менша й легша за "нексію".

Дмитро Ударцев, 19 років, їздить на "Деу Нексія" два тижні. Придбав базову модель за 53 тис. грн. До того їздив на "Деу Ланос".

— Перед покупкою порівнював машини, — розповідає. — "Нексія" стійкіша на дорозі. Має набагато більший салон, ніж "ланос". Друзі казали, що "нексія" менше ламається. А "ланос", якщо його не доглядати, швидко починає сипатися.

Із наступного року узбеки почнуть імпортувати до України "Деу Нексія N150" із двигуном на 1,6 л потужністю 108 к. с. 23-річний киянин Роман уже їздив на такій. Родичі придбали машину в "сірих" дилерів.

Головна принадність — низька ціна

— Завдяки більшому об"єму "движка" машина швидше розганяється, мотор працює без натуги, як у попередній версії, — переконує Роман. — Мені не подобається пластик, яким оббитий салон. Дуже дешевий на вигляд. І кузов... ну ду-уже древній. По-моєму, головна принадність цієї машини — низька ціна для такого класу. Мабуть, тому п"ять-шість років київські таксисти їздили саме на "нексіях".

Зараз ви читаєте новину «На "Деу Нексія" поставлять потужний двигун». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі