середа, 10 вересня 2008 19:10

"Хюндай Туксон" проїхав 100 тисяч кілометрів із одним ремонтом

6 вересня власники позашляховиків "Хюндай Туксон" влаштували випробування. Змагалися на покинутому військовому аеродромі, що за 30 км від міста Євпаторія в Криму.

На злітній смузі розставили яскраво-червоні стовпчики. Водії мали якнайшвидше проїхати між ними. Далі — змагання з безпечного паркування. На 200-метрівці потрібно розігнатися до 60 км/год., а потім загальмувати якнайближче до яскравої фішки. Опісля — перегони на полі. Інструктор Роман Воронін сідає поруч із водієм. Він стежить за його вправністю на поворотах. Трасу треба пройти, не зачепивши огородження зі смугасто-червоних стрічок.

Киянка Людмила, 43 роки, вперше за кермом "туксона". Раніше їздила на "Хюндай Акцент".

— Не думала, що зможу проїхати усі звивини і вибоїни. Машина слухняна, — ділиться враженнями.

Людмила приїхала на тест-драйв із 18 новачками. Вони катаються на чотирьох сріблястих машинах із написом "Туксон-драйв". Заявки на участь подавали на сайті www.tucson-drive.com.ua. Учасників відбирали інтернет-голосуванням. Трьом фіналістам, які наберуть найбільше балів на змаганнях, обіцяють продати "туксон" зі знижкою 20%. Повна ціна авто в найширшій комплектації — 152,4 тис. грн.

— Головне — тут можна почути думку людей, які вже їздять на "туксоні", — продовжує Людмила.

36-річний Олександр Потапов користується позашляховиком понад рік. На змагання приїхав із Мелітополя Запорізької області. Його "туксон" має іменний номер "МЕДВЕД".

— "Медвед" — це отой крупний стрижений мужик, бачите? — показують організатори.

— Я збирався брати "Мазду CX" або "Ґрейт Вол Гувер", — розповідає Потапов. — Пішли з другом в автосалон. Сіли в той "гувер". А мій друг, щоб ви знали, крупніший за мене. Всілися. Притислися один до одного плечима й головами. "Ну шо, братан, — говорю, — як я зараз дверцятами зі свого боку хрясну, то ти вилетиш на свій бік", — сміється. — Тісні ці машини, хоча з вигляду великі. Автівку брав за своїми габаритами. На задньому сидінні пасажирам теж просторо.

Сергій Бачківський, 25 років, із райцентру Кагарлик Київської області узяв повнопривідний "туксон" із бензиновим двигуном 2,7 л. Найдорожча комплектація обійшлася в 150 тис. грн.

— Обирав між "Мітцубісі Аутлендером" і "Субару Форестер", — розказує Сергій. — Ці дві машини хвалять. Але у базовій комплектації вони коштують більше, ніж "туксон" із наворотами. І техобслуговування вдвічі дорожче.

На 100 км автотраси 2,7-літровий мотор його "туксон" бере 11,5 л бензину.

— Зате машина пройде усюди, бо кліренс великий, — стверджує водій. — Зараз самі побачите.

Починає підніматися по ґрунтовому насипу бетонного ангара. У "туксоні" автоматично вмикається повний привід. Машина здіймає куряву й виїжджає нагору. Бачковський запрошує в машину, щоб повторити підйом разом. Розвертається обіч ангара і розганяє автівку. "Туксон" піднімає ніс. Перед очима — небо. Кут підйому майже 50°, водій кричить:

Не бійтеся, не перевернемося. Машина добре тримається

— Не бійтеся, не перевернемося. Машина стійка, добре тримається.

За рік Сергій намотав без ремонту 25 тис. км. Олександр Потапов — учетверо більше.

— Один таки довелося робити. Поміняв підшипники передньої ступиці й заднього мосту, — каже Потапов.

"Хюндай Туксон" комплектують і 2-літровими дизельними двигунами. Вони економніші. У змішаному циклі беруть 7–8 л дизельного пального на 100 км.

— Беріть машину на бензині, — радить киянин 24-річний Олексій Вишняк. Він був першим у перегонах та змаганні на безпечне паркування. — Дизель — це для літніх людей, вони їздять потихеньку. А на бензині — справжній драйв.

Зараз ви читаєте новину «"Хюндай Туксон" проїхав 100 тисяч кілометрів із одним ремонтом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

4

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі