вівторок, 30 серпня 2011 05:30

Дах "фіата" складають за хвилину

Киянин 30-річний Роман продає свій "Опель Спідстер" синього кольору з відкидним верхом. Стоїть поблизу авторинку на Столичному шосе. До Романа підходить чоловік років 35, обдивляється машину. Запитує про стан двигуна та ходової частини.

— За 38 тисяч доларів віддам. Машина ж не просто кабріолет, а ще й спортивна і до того ж рідкісна — таких в Україні лише дві, — каже Роман. — У мене син народився, а машина двомісна, затісна для трьох. Та й узимку на ній по-людськи не поїздиш, дуже низька, сніг заважає. Доводиться брати авто в дружини.

Дах Роман майже не знімає.

— Цього року ще не складав, торік один раз лише. По-перше, я потреби такої не бачу. Зараз сонце світить, а через три хвилини дощ піде. Весь салон замочить. По-друге, ліньки мені його вручну складати. Це займе добрих хвилин 20.

У "Фіата 500С" шкіряний дах можна прибрати за хвилину. Це найдешевший і найменший новий автомобіль зі складаним дахом, який продають в Україні. Машина коштує від 172 тис. грн. Вона у стилі 1960-х, має круглі фари, декоративний хромований бампер і салон "під ретро". Авто нагадує осучаснений "горбатий запорожець".

— "Фіат 500С"— іміджевий автомобіль. Його найчастіше купують чоловіки для своїх дружин, а потім самі на них катаються, — говорить 32-річний Александр Хіральдо Рамірес, керівник відділу продажу в столичному автосалоні "Італавто". — Бо машина гарна, легка в керуванні та вживає менше 6 літрів пального на 100 кілометрів.

У автоцентрі біля метро Видубичі, стоять кабріолети "Опель Астра Н" і "Мерседес Бенц". Усі мають металевий складаний дах. Чотиримісні "опелі" коштують від 275 тис. грн, двомісні "мерседеси" — від 467 тис. грн.

— Автолюбитель, який купує собі кабріолет, уже має авто, й часто не одне, — переконаний директор консалтингової компанії "Кордапрофі" 32-річний Євген Середницький. — Тому машини класу "Опеля Астри" чи "Фольксваґена Еос" українському покупцеві кабріолетів нецікаві. Їм до вподоби розкішніші машини, наприклад, "мерседеси", "бентлі", "мазератті".

35-річна Світлана Яценко із Хмельницького три роки водить чотиримісний кабріолет "Сітроєн С3":

— Це четверте авто в сім'ї. Дуже комфортна машина, особливо влітку. Не потрібно користуватися кондиціонером. Достатньо просто відкинути дах. Але ця автівка не для України. Вулиці дуже запилені. Від фур іде багато пилу та смердючого диму. З-під їхніх коліс у салон може залетіти камінець.

На інтернет-форумах зазначають, що у водіїв авто з відкидним дахом може статися сонячний удар, а також виникнути проблеми зі слухом. Шум від двигуна таких авто разом зі свистінням вітру та ревом автомобілів, що проїжджають поряд, становить 100–110 децибел, а допустима норма для людини — 80.

 

За 1700 гривень можна добу кататися кабріолетом

Киянин 54-річний Олександр Петрук два роки тому відпиляв від своєї "побєди" 1956 року випуску дах, перефарбував її, а салон обтягнув шкірою.

— На це все витратив 27 тисяч гривень, — говорить. — У перший рік машина окупилася.

Він здає машину в оренду на весілля. За годину бере 300 грн. За місяць має вісім замовлень.

— Зараз ретро-кабріолети в моді, особливо на весілля, бо з ними виходять набагато гарніші фото, ніж із сучасними авто.

Американські кабріолети представницького класу дають в оренду за 400 грн/год., спортивні — за 450–500 грн.

Також кабріолети можна взяти напрокат без водія. Добова плата на авто без даху починається із 1700 грн. Машину заправляє замовник.

 

Зараз ви читаєте новину «Дах "фіата" складають за хвилину». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі