четвер, 20 серпня 2009 18:31

"Дачія Логан" чотири роки служить без серйозних поломок

Автор: фото з особистого архіву Іллі Сіверського
  Ілля Сіверський їздить  на ”Дачії Логан” чотири роки. За той час ремонтував лише реле фар, замінив кілька ламп та кінцевики кермових тяг
Ілля Сіверський їздить на ”Дачії Логан” чотири роки. За той час ремонтував лише реле фар, замінив кілька ламп та кінцевики кермових тяг

Два роки тому житель столичного житломасиву Вигурівшина-Троєщина Максим Савчук, 29 років, придбав "Ладу 2111". Така модель українського складання коштувала $9,2 тис.

— Мені потрібна була машина з кузовом універсал, така найзручніша для дачі, — пояснює вибір Максим. — Таких — небагато. І "лада" — найдешевша. До того ж запчастини теж дешеві.

Три місяці легковик працював бездоганно. Після пробігу 12 тис. км згоріло зчеплення. На фірмовій станції техобслуговування ремонтувати за гарантією відмовилися. Савчук заплатив $1 тис.

— Після цього я "забив" на гарантію і перестав їздити на обов"язкові платні техобслуговування, — каже. — Після 20 тисяч кілометрів машина взагалі почала сипатися. Спочатку тріснула пружина амортизатора. Я витратив на ремонт 50 доларів. Через місяць потік бачок з охолоджувальною рідиною. За новий я віддав 30 доларів. Далі "полетів" гідропривід гальм. Щоб відвезти машину на СТО, я віддав 50 баксів. За дев"ять місяців витратив на ремонт півтори тисячі.

— "Лада" невигідна, — робить висновок. — Запчастини хоч і дешеві, але витрачатися на них і на ремонт доводиться дуже часто. Я вирішив здихатися "лади".

Максим вивозив машину на Центральний авторинок столиці. Зовні авто було у доброму стані. Максим просив на $500 дешевше, ніж інші продавці "лад". Продав за три місяці. Доклав $1,5 тис., щоб повернути кредит банку. Зараз збирає гроші на "Шевроле Лачетті".

Китайські машини кращі за "ладу", переконаний 29-річний Андрій Мельник із міста Васильків Київської області. Рік тому він купив легковик "Джилі МК". Проте в його авто виникли проблеми з подушками безпеки та зчепленням після пробігу 10 тис. км.

СТО відмовилося ремонтувати "ладу" за гарантією

— На станції техобслуговування спочатку відмовилися ремонтувати по гарантії, але я так полаявся з директором, що мені замінили індикатор подушок та прокачали гідравліку зчеплення, — розповідає. — Через кілька днів поломки повторилися. Але ходові вузли зарекомендували себе добре.

Після 70 тис. км зламався двигун "джилі". Згоріли клапани. Андрій віддав $300 за комплект уживаних від "тойоти".

Європейські авто надійніші, кажуть власники. Киянин Василь Галушка, 38 років, з вул. Празької, мав "Шкоду Фабію".

— Перша серйозна поломка була на третьому році — забився склоочисник. Сусід по гаражу допоміг полагодити. Після 50 тисяч кілометрів зносилися стійки стабілізаторів. Я їх поміняв за 110 доларів.

Киянин Ілля Сіверський, 28 років, хвалить "Дачію Логан". Купив 2005 року за 10,8 тис. євро.

— За чотири роки кілька раз робив дрібний ремонт, — розповідає. — Поміняв реле фар,  кілька ламп і кінцевики кермових тяг.

Ілля часто буває за містом. Ґрунтові дороги "дачія" проходить добре завдяки високому кліренсу.

— Корпус оцинкований частково, — додає. — Але якість лакофарбового покриття й антикорозійного обробітку така, що за чотири роки жодної плями іржі на корпусі та на днищі. Машина стояла на вулиці і їздила круглий рік.

Авто цієї марки, зібрані в Росії, пофарбовані гірше, кажуть клени автоклубу "Дачія". На дегковиках румунського виробництва дефектів, немає.

Зараз ви читаєте новину «"Дачія Логан" чотири роки служить без серйозних поломок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі