![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/481/481995_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/481/481995_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/481/481995_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/481/481995_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/481/481995_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Оновлений Renault Fluence виділяється на тлі попередника переробленим інтер'єром і "обличчям" в новому фірмовому стилі.
Одним з головних наслідків рестайлінгу для Renault Fluence став новий двигун. При обсязі 1,6 л він розвиває 114 кінських сил. Таким мотором седан комплектується тільки в парі з безступінчатим варіатором. Колишній двигун того ж об'єму потужністю 106 кінських сил також залишиться доступним, але його передбачається агрегатировать лише з 5-ступінчастою "механікою". Старшим силовим агрегатом традиційно призначать дволітровий мотор потужністю 138 к.с. - До нього в пару запропонують або варіатор, або 6-ступінчасту МКПП. Таким чином, Fluence більше не оснащується 4-ступінчастим "автоматом".
Список опцій поповниться новою мультимедійною системою R-Link з сенсорним екраном, навігацією і системою голосового управління.
Судячи з усього, перші екземпляри Fluence надійдуть на російський ринок з турецького заводу Renault в Бурсі.
Коментарі