![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/535/535969_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/535/535969_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/535/535969_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/535/535969_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/535/535969_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Тюнінг-ательє Oemmedi Meccanica займається тим, що встановлює на одні з найменших авто в світі двигуни від спорткарів.
Але що важливо - італійські тюнери приділяють чимало уваги не тільки технічній складовій, а ще й зовнішньому вигляду та інтер'єру автомобіля.
Одним із шедеврів компанії є ось цей Fiatorghini, побудований на базі далекого родича горбатого Запорожця. Під його капотом встановлений 6.2-літровий двигун від Lamborghini Murcielago потужністю 580 к.с. За словами творців, на кардинальну переробку машини в цілому пішло 3000 годин.
Але що важливо - італійські тюнери приділяють чимало уваги не тільки технічній складовій, а ще й зовнішньому вигляду та інтер'єру автомобіля.
Одним із шедеврів компанії є ось цей Fiatorghini, побудований на базі далекого родича горбатого Запорожця. Під його капотом встановлений 6.2-літровий двигун від Lamborghini Murcielago потужністю 580 к.с. За словами творців, на кардинальну переробку машини в цілому пішло 3000 годин.
×
Коментарі
1