понеділок, 16 вересня 2019 11:52

Експерт пояснив, чому виробники відмовились приїхати до автосалону в Франкфурті

Експерт пояснив, чому виробники відмовились приїхати до автосалону в Франкфурті
Логотип Франкфуртського автосалону Фото: Auto24

12 вересня у Франкфурті, Німеччина, почався 68-й міжнародний автосалон. Подія триватиме до 22 вересня у виставковому центрі Messe Frankfurt. На ній виставили новинки автопрому, влаштовують презентації та тест-драйви.

Логотип автосалону 2019-го організатори створили з численних лого учасників. Більшість цьогорічних автопрем'єр у Франкфурті мають електричний чи гібридний приводи.

"Найважливішою була презентація Volkswagen ID.3. Він означає прихід у сегмент масових електромобілів величезного гіганта і лідера світового автопрому, - говорить журналіст і автомобільний оглядач Тарас Брязгунов. - ID.3 побудований на новій платформі МЕВ. На ній створять десять електромобілів марок Volkswagen, Skoda, SEAT. До 2025-го компанія планує виготовляти мільйон машин щорічно. Вже замовили близько 30 тисяч Volkswagen ID.3. Коштує електромобіль близько 30 тисяч євро".

На автосалоні представили машини багатьох автомобільних брендів - Audi, BMW, Jaguar, Honda, Hyundai, Lamborghini, Land Rover, Mercedes-Benz, Mini, Porsche, Renault, Seat, Skoda, smart, Toyota, Volkswagen тощо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Основні новинки Франкфуртського автосалону

"Porsche Taycan став першим електромобілем компанії. Це спортивна машина люксового класу, - каже Брязгунов. - Ще одним бюджетним електромобілем стала Honda е. А Smart повністю відмовився від машин із двигуном внутрішнього згоряння. Крім електромобілів, представили чимало традиційних машин. Наприклад, BMW X6, Audi S5, Hyundai i10 та інші. Для любителів бездоріжжя показали Land Rover Defender".

Цьогоріч у Франкфуртському автосалоні відмовилися брати участь автовиробники Nissan, Aston Martin, Ferrari, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Toyota і Volvo.

"Формат традиційних автосалонів тепер не завжди задовольняє автовиробників. Вони не хочуть, щоб їхні цікаві новинки "загубилися" серед десятків інших машин, - додає автоексперт. - Якщо модель розрахована більше на молодь, то такий формат презентації не зовсім підходить. Їм цікавіше дивитись онлайн трансляцію, ніж бігати салоном і шукати потрібну модель. Не варто забувати, що обладнати стенд, зробити рекламу, піар, шоу-програми коштує чимало грошей. Автовиробнику не завжди вигідно презентувати свою машину у такий спосіб".

Франкфуртський автосалон - найбільше моторшоу Європи, яке проводиться раз на 2 роки у середині вересня. Автосалон заснували 1897-го.

Зараз ви читаєте новину «Експерт пояснив, чому виробники відмовились приїхати до автосалону в Франкфурті». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі