неділя, 18 лютого 2024 14:50

Чому мийку автомобіля взимку потрібно проводити регулярно: експерти пояснили

Чому мийку автомобіля взимку потрібно проводити регулярно: експерти пояснили
Миття автомобіля взимку водії регулярно проводити забувають, а ця процедура обов'язкова. Фото: 24 канал

Багато з нас експлуатують машину не по одному року, тому вже в курсі того, що треба робити в тій чи іншій ситуації.

Однак далеко не всі автовласники, особливо новачки, в курсі всіх елементарних правил, тож можуть нашкодити неправильними діями своєму автомобілю. Зокрема, миття автомобіля взимку водії регулярно проводити забувають, а ця процедура обов'язкова.

Зимова мийка машини повинна здійснюватися хоча б раз на тиждень, причому потрібно мити як кузов, так і салон. Gazeta.ua пояснить, для чого потрібне комплексне миття і яку користь можна отримати взимку.

Миття кузова

Річ у тім, що взимку ми звикли спостерігати велику кількість опадів - паморозь, сніг, сніг з дощем і так далі. Температура повітря, також, не завжди тримається на низьких значеннях і, часом, може підніматися до 0 і вище градусів. Природно, що все це утворює на вулиці льоду, вологу і бруд.

Навіть у відносно великих містах дорожні служби обробляють проїжджу частину реагентами чи сіллю. Вся ця речовина чудово роз'їдає лід і робить дороги безпечнішими, бо з'являється голий асфальт. Але зворотний бік медалі - це роз'їдання не лише льоду, а й усього те, з чим реагент не стикнеться.

Спробуйте походити в черевиках по доріжці з реагентами. Після того, як прийдете додому, підсушіть їх і ви побачите білі розводи, які залишили реагенти на вашому взутті - власне, це вони і є.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому важливо перевіряти тиск в колесах авто: справа не лише в економії пального

Але що буде з черевиками, якщо залишити їх на тривалий час не очищеними від реагентів. Якщо взуття дешеве і в ньому застосований шкірозамінник, то через деякий час він почне облазити і обдиратися - саме так діють реагенти: вони в'їдаються в поверхню і руйнують її в довгостроковій перспективі.

Це досить простий приклад, але повірте, він повною мірою застосовується і до вашої машини. Реагенти в'їдаються в метал і лакофарбове покриття автомобіля, а також в хром, внаслідок чого, все це рано чи пізно псується. Зокрема, ті ж хромовані деталі облазять, лакофарбове покриття кузова каламутніє і втрачає насиченість.

Що ж до кузовного металу, то і він активно підгниє, якщо не оцинкований або шар оцинкування пошкоджений. Але й у такому разі радіти не поспішайте, тому що оцинкований, в основному, верх кузова, тоді як днище залишається не надто захищеним.

В результаті, саме днище починає рано чи пізно гнити, навіть незважаючи на те, що може бути щільно захищене пластиковими антигравійними екранами та іншими панельками. Зокрема, підгнивають лонжерони, підрамник, підсилювачі бамперів тощо.

Миття салону

Знову ж таки, проблема тут полягає в тому, що нам так чи інакше доводиться ходити по покриттю з реагентами. Останні осідають на нашому взутті. Відповідно, коли сідаємо в автомобіль, то заносимо реагенти у салон. Вони залишаються на килимках для підлоги, на нижній частині дверних карт і на порогах. Отже, засихають і починають псувати пластик в салоні, килимки і так далі.

А ще, довге знаходження в салоні частинок реагентів згодом перетворює їх на пил, який потім потрапляє у легені водія та пасажирів. Пил від реагентів розносить система вентиляції салону - наприклад, направили ви тепле повітря в ноги і пил почав розноситися по салону, осідати на зовнішніх панелях. Бачите, як просто.

Тому миємо одночасно і кузов, і внутрішнє оздоблення транспортного засобу взимку. Лише так вдасться убезпечити себе від подальших проблем не лише з автомобілем, а й зі своїм здоров'ям.

Водій служби доставки придумав незвичайний, але "сильний" і "ефективний" спосіб запобігти замерзанню лобового скла автомобіля.

Для цього знадобиться пляшка горілки та 10 хвилин вашого часу. Про це пише Dailyrecord.

Зараз ви читаєте новину «Чому мийку автомобіля взимку потрібно проводити регулярно: експерти пояснили». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі