субота, 03 липня 2021 11:44

2 сек. до "сотні" - як ганяє новий Porsche за кілька мільйонів гривень
13

Porsche Taycan Cross Turismo  краще їде грунтовкою, ніж седан
Фото: Володимир Мукан
Porsche Taycan Cross Turismo має спереду багажник на 86 літрів
Porsche Taycan Cross Turismo на трасі
Porsche Taycan Cross Turismo під час розгону
Дзеркало Porsche Taycan Cross Turismo

Porsche Taycan у кузові Cross Turismo – нова модифікація німецького електромобіля. Його продажі в Україні стартували цього тижня.

Дві такі електричні машини поставили перед входом у автосалон "Порше Центр Київ Аеропорт" в с. Чубинському Київської області неподалік від Бориспільської траси.

Беремо машину на невеликий тест, аби познайомитися ближче.

Знайомство

Вартість електромобіля – від 2,76 млн грн., залежно від модифікації і виконання. Машина долає на одному заряді батарей 389-456 км, залежно від варіації моделі та режиму їзди. Cross Turismo може бути оснащений силовим агрегатом потужністю від 476 до 761 кінських сил. Від цього залежать і динамічні показники Porsche Taycan Cross Turismo. Найпотужніша версія розганяється до "сотні" за 2,9 секунди.

Комплектації

Taycan у новому кузові пропонують із повним приводом та двома двигунами – по одному на кожну вісь, акумулятором на 93,4 кВт. Модель продають у чотирьох варіаціях - Taycan 4, Taycan 4S, Taycan Turbo, а також Taycan Turbo S.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Має більший кліренс і багажник - презентували сімейний електромобіль Porsche

4 Cross Turismo коштує від 85,7 тис. євро. У цьому варіанті виконання електромобіль оснащений двигунами сумарною потужністю – 380 к.с. Він розганяє машину до 100 км/год за 5,1 секунду. Максимальна швидкість становить 220 км/год.

Запас ходу електромобіля, за підрахунками WLTP, – 389-456 км.

4S Cross Turismo коштує від 101,6 тис. євро. Має потужність 490 "коней". До 100 км/год розганяється за 4,1 с. А максимальна швидкість є на 20 км/год вищою, ніж в початковій комплектації – 240 км/год. На одному заряді електромобіль проїжджає 388-452 км.

відео про таку ж модель у кузові седан. В неї менший кліренс й інакший багажник.

Turbo Cross Turismo коштує від 139 тис. євро. Потужність моделі становить 625 к.с. Прискорюється машина до "сотні" за 3,3 с. Найбільша швидкість – 250 км/год. Однієї зарядки батарей вистачить на 395-452 км шляху.

Найдорожча версія S Cross Turismo обійдеться від 168,4 тис. євро. Має двигуни на 625 "коней", але з більшою піковою потужністю і швидшим розгоном до 100 км/год – за 2,9 с. "Максималка" цього варіанту виконання така ж, як Turbo Cross Turismo – 250 км/год. А ось запас ходу трохи менший - 388-419 км.

За доплату можна придбати пакет для їзди бездоріжжям Off-Road. Він включає в себе збільшений кліренс ще на 3 см.

Дизайн

У новинки - інший тип кузова – універсал. Також збільшений до 18 см кліренс, зменшені обвіси. Дах електромобіля, хоч і має каплеподібну форму, але її спад не такий великий, як у седана.

По периметру колісних арок і нижньої частини встановлені накладки із чорного пластика.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Споживає пару літрів бензину в місті - як їде гібридний кросовер Volvo

Лицева частина така сама, як і в седана. Від світлодіодних фар йдуть вертикальні дефлектори повітря для покращення рівня аеродинаміки, лючки гнізд зарядки із електроприводом і сенсором знаходяться із двох боків. Достатньо провести пальцем по сенсору й порт для зарядження електромобіля відчиниться. Праворуч - порт для швидкого заряду, ліворуч - для звичайного. Встановлені приховані ручки дверей. Як тільки до машини підходиш із брелком, вони виїжджають.

Найголовніша зміна саме у Cross Turismo – корма. Вона вигядає інакше. Машина нагадує хетчбек, хоча виробник поцизіонує новинку як універсал. Задні ліхтарі оформлені в одну вузьку лінію із фірмовим написом марки по центру. Якщо дивитися здалеку прямо на Cross Turismo, можна подумати, що це седан.

Салон електромобіля

Салон машини виконаний так само, як у седана Taycan. На торпеді – три рідкокристалічні сенсорні дисплеї. Четвертий можна встановити як опцію. Всі чотири сидіння – ковшоподібні, спортивні. Позаду стало більше місця, порівняно із седаном. Люди зростом 190 сантиметрів на задніх місцях головою в стелю не впиратимуться. Вдосталь їм місця й для ніг.

Для пасажирів задніх сидінь передбачена окрема вентиляція і дисплей. Під ним встановили спеціальну поличку для смартфона.

Багажник

У моделі – два багажники. Спереду на 84 літри. Та позаду.

Задній багажний відсік став зручнішим для завантаження речей, оскільки має більший проєм задньої дверці. Його місткість також збільшилася до 446 літрів об'єму і до 1212 літрів зі складеними задніми сидіннями. Під підлогою багажника є спеціальна ніша, в які можна тримати компактні речі. Праворуч і ліворуч теж є дві місткі ніші.

Відчиняти багажники можна за допомогою сенсорів.

Під час руху

Електромобіль заводиться натиском на педаль акселератора. Аби він поїхав, достатньо перевести важіль руху в режим "драйв" і натиснути на газ.

Машина рушає плавно і абсолютно беззвучно. У перші секунди здається, що двигун не працює. Оглядовість із водійського місця хороша. Дзеркала, хоч і невеликі, але добре охоплюють простір позаду. У лобове скло видно вигини передніх крил маини.

Із Бориспільської траси спрямовуємо машину у бік об'їздної дороги на Рогозів. Там вузький автошлях і неідеальне покриття. Тут відчувається, що підвіска машини стала м'якшою, ніж у седана. Підвіска у всіх версіях моделі – пневматична Має систему електронного контролю. Із водійського місця можна змінювати кліренс електромобіля.

Кермо "Порше" під час руху має точне й гостре керування. На швидкості понад 100 км/год чутно звук двигуна в салоні. Це шум електромотора позбавлений додаткових звуків і перешкод. Він лунає з динаміків.

Гальма машини чутливі. Достатньо тільки трохи торкнутися до педалі – і машина гальмує. Сильного відчуття рекуперації і відчутного сповільнення при забиранні ноги з гальм немає. Для того, аби рекуперація була ефективнішою, варто натиснути кнопку на лівій спиці керма.

Машина має різні режими -– стандартний, налаштований під себе, розрахований на максимальний пробіг, спортивний, спортивний плюс. Переводжу "крутілку" на правій спиці керма в спортивний режим. Автомобіль одразу прискорюється швидше, кермо стає чутливіше, підвіска жорсткіша. Машина миттєво набирає швидкість до 140 км/год. Вмикаю "спорт плюс" - авто стає ще динамічнішим, всі налаштування провокують на розгін і різкі маневри. На мить показник спідометра сягає понад 180 км/год, керованість при цьому лишається чіткою.

У режимі довгого пробігу електромобіль прискорюється неспішно, розгін понад 120 км/год відбувається із затримкою, а кліматична система працює в пів потужності. Електроніка машини робить все, аби зменшити розряд акумулятора.

Зараз ви читаєте новину «2 сек. до "сотні" - як ганяє новий Porsche за кілька мільйонів гривень». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі