У музеї французької автомобільної компанії Peugeot показали секретний прототип 208 Cabriolet із м'яким дахом.
Конфігурація полотняного даху мала дати більше простору і комфорту для пасажирів заднього ряду. Про це пише "24 канал".
Розробку 2007 року за кілька років забракували через великі затрати у порівняні з аналогічним DS3 Cabrio, який мав менш складний дах. Довгий час цей проєкт тримали засекреченим.
На відміну від своїх попередників, 206 CC і 207 CC, які мали висувний жорсткий дах, кабріолетна версія Peugeot 208 мала повернути конфігурацію з м'яким верхом.
Французький бренд визнав переваги цього рішення в економії коштів і вазі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З теплою погодою пересіли на велосипед: що потрібно знати
На прототипі традиційний брезентовий дах міг забезпечити більш збалансовані пропорції без використання елементів купе попередніх ітерацій.
Це дало б більше місця для голів і колін задніх пасажирів, завдяки чому салон менш тісний.
Червоний брезентовий дах прототипу поєднувався зі шкіряним салоном, скляним заднім вікном і вбудованим третім стоп-сигналом.
Решта кузова значною мірою спільна з тридверним хетчбеком, що зменшує витрати на розробку. Окрім відсутності даху та безрамних вікон, прототип Peugeot 208 Cabriolet має зроблену на замовлення задню частину з сильно скульптурними дверима багажника і новим заднім бампером.
Екскурсоводи музею повідомляють, що проєкт не був реалізований через "реструктуризацію та раціоналізацію, проведену в той час групою PSA".
У 2011 році проєкт відклали на користь автомобіля DS3 Cabrio такого ж розміру. Останній дебютував у 2012 році, використовуючи фіксовані стійки і набагато менший брезентовий дах. Це рішення призвело до значно нижчих витрат на дослідження і розробки порівняно з повним кабріолетом.
Штучний інтелект показав, як міг би виглядати електромобіль Apple.
Компанія Tesla вперше з початку пандемії COVID-19 зіткнулася зі зниженням продажів у річному вимірі.
Коментарі
1