понеділок, 23 квітня 2012 00:30

Повинні зробити знижку

Найкраще обслуговування у Вінниці в ресторанах "Буржуй", "Доктор Гурвін", "Фазенда", "Пирогофф" та "Прайм".

— Ми з чоловіком частенько сидимо в "Лимоні", — каже керівник центру розвитку ресторанного персоналу "Геліос" Тетяна Нікіфорова, 34 роки. — Я в подібну ситуацію ніколи не потрапляла. Ходимо зазвичай в ресторани, де нас уже добре знають. Та якщо б потрапила у таку ситуацію, дала б офіціанту чайових гривень 20. І попросила знижку. Якщо ж ні, для певності, що принесу решту, залишила б паспорт чи іншу річ. У цих двох ресторанах офіціанти повелися неправильно. Якщо у клієнта недостача не перевищує 30-40 відсотків від суми замовлення, треба взяти слово, що гроші принесуть, і не вимагати застави. Можна викрутитися й по-іншому. Дати клієнтові дисконт до 20 процентів знижки. Або взяти координати відвідувача. Домовитися про час, коли принесуть гроші. Ситуація з 2 гривнями, то взагалі катастрофа. Такий рівень місцевого обслуговування. 2 гривні — то невелика сума, але людина пішла ображеною.

Тетяна Нікіфорова зазначає, у місцевих ресторанів до людей ставляться залежно від потраченої суми.

— Чим більше ти витратив грошей, тим краще до тебе відношення. Власники ресторанів мають запам'ятати, клієнт не тільки має почувати себе комфортно в них, а мати задоволену усмішку при виході. В Європі можна просидіти цілий вечір із чашкою кави, читаючи газету, і до тебе будуть відноситися, як до гостя з дорогого бенкету. Коли подорожували з чоловіком, на кордоні Австрії та Німеччини зламалася машина. Поряд була кафешка з національними ковбасками та пивом. Там був такий рівень обслуговування, наче ми потрапили до п'ятизіркового готелю. Не думаю, що десь у Європі виникла б ситуація, коли просили йти шукати гроші.

Зараз ви читаєте новину «Повинні зробити знижку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі