Державна адміністрація залізничного транспорту розробила нову класифікацію пасажирських поїздів. Вона схожа на ті, що використовуються в Європі. Тепер документи розглядають у Міністерстві інфраструктури.
Нова класифікація розроблена, щоб інформувати пасажирів про рівень якості послуг залежно від класу поїзда та вагона. Купуючи квиток, можна одразу зрозуміти, на що варто розраховувати під час подорожі.
Схема передбачає дев'ять класів пасажирських потягів: євро сіті, інтер сіті, інтер сіті плюс, регіональний експрес, регіональний поїзд, євро найт, нічний експрес, нічний швидкий, нічний пасажирський. Поділені вони за часом — на денні та нічні, швидкістю та рівнем комфорту.
— Класифікація стосуватиметься лише нових потягів, якими "Укрзалізниця" планує оновлювати свій парк у найближчі роки, — кажуть у прес-службі компанії. — З інших поїздів лише деякі отримають нові класи. Наприклад, денні електропоїзди підвищеного комфорту, що зараз їздять між Києвом та обласними центрами, віднесуть до інтер сіті, а нові потяги "Хюндай", що будуть запущені напередодні Євро-2012 — до інтер сіті плюс.
У нових поїздах квитки коштуватимуть дорожче. А в старих, які в нову класифікацію не потраплять, вартість проїзду залишиться без змін.
— Нова класифікація зачіпне нове покоління швидкісних поїздів із покращеним комфортом і підвищеною швидкістю, — розповідає Ніна Кострубицька, із головного пасажирського управління. — Треба відзначити, що тарифи на ці потяги ще не затверджені, але вже сьогодні можна говорити, що вони будуть вищими за тарифи в інших поїздах на цих же маршрутах.
Залізничники спростовують інформацію про те, що квитки на нові потяги будуть дорожчими через нові послуги, які там надаватимуться — наприклад, підключення до інтернету. Кажуть, пасажир має сам обирати, за що йому платити, нав'язувати нічого не будуть.
— Додаткові послуги в усіх випадках надають та оплачують лише із згоди пасажира. Сьогодні вже ввели послугу з оплати постільної білизни або кави-чаю через каси. За цим слідкують відповідні контрольні органи, у тому числі, й Антимонопольний комітет, — пояснює Кострубицька.
Коментарі
1