пʼятниця, 17 червня 2011 07:00

Промоутери б'ються за місце

 

17-річна Наталя Кузьменко працює промоутером у полтавському турагентстві. Роздає рекламні листівки двічі на тиждень. За годину отримує від 10 грн.

— Робота — на витривалість, особливо моральну. Часто доводиться стояти на сонці. Перший конфлікт був біля підземного переходу. Прибиральниця стала кричати, що я її мусорки листівками засмічую. Тільки я відійшла, на моє місце став хлопець. До нього жінка не чіплялася, бо втричі більший за мене.

Через людей плакала. Роздавала листівки в центрі міста. Іде жінка років 40. Даю їй рекламку. Як лясне мене по руці й давай на всю вулицю кричати, що я дурепа, якийсь мусор їй тикаю. Рука напухла, боліла.

Наталя найчастіше стоїть у центрі міста чи біля ринків.

— Улітку можна працювати й цілий день, але то важко. Найдовше витримала 5 годин. Моя норма — 2,5 години. За цей час роздаю 250–300 листівок.

Промоутери б'ються за місце. Якщо разом роздають листівки від магазину і туристичного агентства, то ще нічого. Як сходяться від різних туроператорів — не робота, а колотнеча. Спочатку стаєш попереду конкурента. Він обганяє тебе, а ти його. І так доки не відійдеш далеко від людного місця. Тоді повертаєшся назад, і все починається спочатку.

Роботу промоутерів постійно перевіряють. Заборонено давати по кілька листівок в одні руки.

— Раз підійшла жінка, детально про все розпиталася. Згодом я дізналася, що вона сусідка шефа. Похвалила. Після цього мені стали платити по 13 гривень за годину, — говорить Наталя. — Гроші витрачаю на біжутерію, ходжу в театр, купую книжки, окуляри, футболки. Словом, те, без чого можна обійтися, але хочеться купити.

Зараз ви читаєте новину «Промоутери б'ються за місце». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі