17 березня в Києві перекрили Шулявський шляхопровід. Ремонтники почали його реконструкцію. Загальна вартість будівництва становитиме близько 1 млрд грн, терміни виконання робіт — 1,5 року.
Зранку в понеділок місто скували 7-кілометрові затори. На просп. Перемоги встановили новий світлофор, перед яким варто об'їжджати міст. Патрульні контролюють ситуацію на дорозі.
Триває демонтаж конструкцій. Зокрема, контактної мережі, опор освітлення, карнизних блоків, консолей тротуару, балок прогонових будов.
Міст розберуть повністю. За два дні демонтують весь асфальт і вивезуть на переробку.
На шляхах об'їзду організували односторонній рух. Це стосується вулиць Антона Цедика, Петра Нестерова, Гарматної та Виборзької.
— Вартість проекту у процесі його виконання може зрости, як і термін виконання робіт, — розповідає екс-міністр житлово-комунального господарства 57-річний Олексій Кучеренко. — Після реконструкції пропускна здатність моста стане на 20 відсотків вищою, за підрахунками фахівців. Та це не сильно змінить ситуацію з автомобільним трафіком у межах Києва. Проблема закладена у дорожній інфраструктурі міста. Коли потрібно було виділяти кошти й території на нові розв'язки, дороги, мости, естакади, їх виділяли на нові житлові комплекси, готелі та інші забудови. Місто не розраховане на таку кількість транспорту. А вона з кожним роком збільшуватиметься.
Реконструкція Шулявського мосту — найбільший проект дорожної інфраструктури останнього десятиліття. Вперше у столиці міст розберуть повністю.
У лютому 2017-го обвалилася частина бетонної огорожі на Шулявському шляхопроводі. У Київавтодорі причиною назвали пожежі, що сталися раніше.
Коментарі
1